API Group na Spirits Summit 2016
4 Nov 2016 10:59

Tegoroczna jesień to dla API Group okres wzmożonej aktywności w kontekście jej udziału w różnych wydarzeniach branżowych na całym świecie. Po udanej obecności – z własnymi stoiskami – na targach branży opakowaniowej i etykietowej (Luxe Pack Monaco, Labelexpo Americas, Luxury Packaging), firma objęła rolę głównego sponsora Spirits Summit 2016 – listopadowego spotkania w Edynburgu, dedykowanego opakowaniom dla branży alkoholowej.

Premierowa edycja Spirits Summit odbędzie się 24 listopada br. w Edynburgu w Szkocji. Ma ono stać się unikalnym w swojej formule forum wymiany doświadczeń i informacji dla wszystkich osób związanych z tworzeniem, projektowaniem i produkcją opakowań na wyroby alkoholowe.

Z ramienia API Group w forum weźmie udział David Peters – Creative Development Manager tej firmy. Zaprezentuje on kluczowe trendy w projektowaniu opakowań na wyroby alkoholowe i luksusowe oraz zjawiska, jakie mają wpływ na ich kształt. W swoim wystąpieniu będzie starał się nie tylko zainspirować uczestników do nieszablonowego myślenia, ale też poinformować ich o nowych usługach wprowadzonych niedawno na rynek przez firmę API, dedykowanych kreatywnemu rozwojowi i zastosowaniu hologramów. Skierowane do projektantów, właścicieli marek oraz drukarzy, mają one skłonić ich do podejmowania innowacyjnych działań, a w efekcie – wesprzeć status marki na coraz bardziej konkurencyjnym rynku.

David Peters posiada ponad 20-letnie doświadczenie w segmencie opakowań luksusowych. Obszar jego działań obejmował m.in. projektowanie, produkcję i branding. Jego wystąpienie będzie też uwzględniało liczne przykłady zastosowania najnowocześniejszych technik w projektowaniu i wytwarzaniu opakowań.

Organizowane we współpracy z magazynem Packaging News, spotkanie Spirits Summit ma stać się miejscem do szerzenia informacji i inspirowania projektantów, twórców i producentów opakowań na wyroby alkoholowe, którzy mierzą się z licznymi wyzwaniami rynkowymi. Podczas wydarzenia prezentowane będą studia przypadku, dotyczące konkretnych opakowań wprowadzonych do sprzedaży przez czołowe marki alkoholowe. Nie zabraknie wystąpień związanych ze środowiskiem sprzedaży detalicznej, trendami konsumenckimi oraz zagadnień ekologicznych.

Mówi David Peters: „Spirits Summit 2016 to dla nas idealne miejsce do zaprezentowania ostatnich trendów w świecie opakowań na wyroby alkoholowe. Serdecznie zapraszamy wszystkich projektantów, drukarzy i właścicieli marek do uczestnictwa i wysłuchania informacji na temat naszego portfolio w obszarze folii, laminatów i rozwiązań holograficznych. Chcemy podpowiedzieć im, jak – wykorzystując najnowsze trendy w projektowaniu i opakowalnictwie – w nieszablonowy sposób zwiększyć postrzeganie marki, a tym samym – podnieść atrakcyjność towarów znajdujących się na półce sklepowej”.

Źródło: API Group