API Group na targach Labelexpo Europe 2017
9 Aug 2017 13:16

Wśród kilkuset wystawców targów Labelexpo Europe, jakie odbędą się we wrześniu w Brukseli, znajdzie się API Group – brytyjski producent specjalistycznych folii, laminatów, materiałów holograficznych oraz rozwiązań umożliwiających ich skuteczne wdrażanie. Firma będzie na nich promować wybrane produkty ze swojego bogatego portfolio, skierowane na rynek produkcji opakowań i etykiet, także w technologii wąskowstęgowej.

Prezentacja przygotowywana podczas targów Labelexpo Europe przypada na rok, który jest w działalności API Group bardzo ważny. Firma przechodzi – przebiegający pod hasłem „One API” – proces konsolidacji, dzięki czemu wszystkie jej działy, dotychczas funkcjonujące w sposób nieco autonomiczny, znajdą się w jednej strukturze. W czerwcu API Group zmieniła siedzibę główną, przenosząc się w okolice portu lotniczego w Manchesterze. Realizowane są także kolejne inwestycje (m.in. w rozwój produkcji materiałów holograficznych) oraz zmiany własnościowe. „Obecność w Brukseli doskonale wpisuje się tę dynamikę działań” – mówi Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca API Folie Polska. „Będziemy na nich promować różnorodne materiały i podłoża wykorzystywane w produkcji opakowań i etykiet, które są dla nas jednym ze strategicznych obszarów działania. Nasza centrala zapowiada też premierowe rozwiązania w tym zakresie. Targi będą jednocześnie okazją do spotkania z przedstawicielami API z różnych krajów, m.in. z przedstawicielami zespołu odpowiadającego za takie projekty jak API Trends Folio czy Holonique Boutique”.

Kieruje nim David Peters – Creative Development Manager w brytyjskiej centrali API Group, który jest obecny na niemal wszystkich imprezach targowych, na których firma ma swoje stoisko. Uczestniczy też w wydarzeniach o charakterze konferencyjnym i seminaryjnym. „To naturalne w kontekście realizacji takich projektów jak API Trends Folio – przewodnik po świecie trendów opakowaniowych czy Holonique Boutique – pakiet usług dedykowanych zastosowaniom materiałów holograficznych i 3D. Oba przedsięwzięcia są relatywnie nowe, więc każda ważna impreza branżowa to znakomite miejsce do ich promocji” – kontynuuje Katarzyna Kozińska. „Warto w tym miejscu nadmienić, że API Trends Folio miało już swoją polską premierę na tegorocznych targach Packaging Innovations. Kolejna okazja do spotkania polskich klientów z Davidem Petersem i naszą firmą już niebawem – jesteśmy bowiem współorganizatorem konferencji Label Innovations, odbywającej się 14 września na terenach Centrum Expo XXI w Warszawie. Dwa tygodnie później zapraszamy do Brukseli i do odwiedzenia naszego stoiska. Wiem, że klienci z Polski licznie i chętnie przyjeżdżają na Labelexepo Europe, więc już cieszymy się na spotkanie z nimi”.

Źródło: API