Arnauld Demoulin nowym dyrektorem generalnym Van Genechten Packaging
16 Feb 2017 07:57

WorldPressOnline_arnauld-demoulin-new-ceo-van-genechten-packagingOd 6 czerwca br. obowiązki dyrektora generalnego w firmie Van Genechten Packaging International (VGPI) obejmie Arnauld Demoulin. Przedsiębiorstwo, które od lat działa na międzynarodowych rynkach produktów do higieny osobistej i FMCG, jest gotowe do dalszego rozwoju.

Arnauld Demoulin zastąpi Inge Plochaet, która jako członek zarządu przyjęła pozycję tymczasowego dyrektora generalnego we wrześniu ubiegłego roku. Poprzednie 15 lat Demoulin spędził w firmie Ontex, produkującej rozwiązania do higieny osobistej. Od 2006 r. kierował tam trzema różnymi oddziałami (w latach 2006-2009, 2010-2013 oraz 2013-do teraz). Ostatnim zajęciem było zarządzanie największym oddziałem z 2800 pracownikami w 7 fabrykach, gdzie odpowiadał za sprzedaż, produkcję, łańcuch dostaw oraz finanse. Przed pracą w Ontex Arnauld zajmował szereg stanowisk handlowych w branży FMCG.

„Z pełną świadomością poszukiwaliśmy kogoś, kto skupia się na ludziach, rezultatach i rozwoju. Równie istotne dla Van Genechten Packaging było międzynarodowe doświadczenie w zakresie produkcji i FMCG – zarówno na dojrzałych, jak i szybko rozwijających się rynkach” - możemy przeczytać w firmowej informacji prasowej udostępnionej przez VGPI.

Arnauld Demoulin ma zapewnić swej nowej firmie nie tylko wybitne zdolności pracy zespołowej, ale również wyjątkowe zaangażowanie i energię, kontynuując pozytywne zmiany zapoczątkowane przez Inge Plochaet. „Jesteśmy pewni, że dzięki kierownictwu i zaraźliwemu entuzjazmowi Arnaulda znowu zaczniemy się rozwijać. Van Genechten Packaging z jego dziesięcioma dobrze inwestującymi fabrykami jest gotowy na przyjęcie wyzwania” - powiedział Frederic de Somer, dyrektor zarządzający VGPI.

“Jestem bardzo zadowolony i podekscytowany przystąpieniem do jednej z największych niezależnych firm z sektora tekturowych pudełek składanych w Europie. Wspólnie z zespołami wzmocnimy naszą pozycję, by 'skrojone na miarę' pudełka pozwoliły wyróżnić się naszym klientom” - podsumował swoje plany Arnauld Demoulin.

Na podstawie informacji VGPI opracował TK