HSM Polska od 10 lat na rynku
25 Aug 2017 11:48

HSM Polska to oddział niemieckiego producenta urządzeń z zakresu techniki biurowej i technologii ochrony środowiska. Na początku czerwca firma oficjalnie świętowała obchodzony w tym roku jubileusz 10-lecia istnienia. 

Każdy jubileusz to czas wspomnień i podsumowań; tak było i tym razem. Okrągła rocznica, której obchody odbyły się w obecności wszystkich pracowników, firm współpracujących oraz licznej reprezentacji przedstawicieli spółki-matki z obecnym prezesem HSM Polska Bruno Stegmaeierem na czele, stała się okazją do prześledzenia krok po kroku wszystkich minionych lat i świętowania tego, co udało się wspólnie osiągnąć. A firma ma się czym pochwalić. Ponad 100 tysięcy sprzedanych niszczarek, 3000 belownic w sieciach handlowych – te liczby robią wrażenie. 

Rozpoczynając działalność w 2007 roku HSM Polska zatrudniała 12 pracowników, a jej marka, pod którą urządzenia były sprzedawane w naszym kraju przez dwóch dystrybutorów, nie była szerzej znana wśród klientów. Obecnie, po 10 latach dynamicznego rozwoju, HSM stał się jednym z liderów w sprzedaży niszczarek biurowych, przemysłowych oraz pras belujących na polskim rynku. 

Przez cały ten okres, począwszy od trudnych organizacyjnych początków, poprzez efekty światowego kryzysu finansowego w końcu ubiegłej dekady, polskie EURO 2012, aż po dzień dzisiejszy, firmą kieruje bezpośrednio wiceprezes zarządu Mariusz Karpiński. Oprócz głównej lokalizacji w Warszawie, gdzie mieszczą się siedziba przedsiębiorstwa, salon wystawowy, główny magazyn oraz warsztat, od 2013 r. HSM Polska dysponuje również śląskim biurem sprzedaży z dużym zapleczem serwisowo-magazynowym w Pyskowicach, co znacznie zwiększyło jej możliwości.

HSM Polska zwielokrotniła już swoje zatrudnienie, głównie we wszystkich działach związanych z obsługą klienta. Liczba maszyn znajdujących się obecnie na rynku stawia przed przedsiębiorstwem coraz większe wyzwania logistyczne związane z szybką i sprawną obsługą serwisową klientów. (...) Dysponujemy aktualnie najlepiej rozwiniętą siecią serwisową spośród wszystkich firm związanych z naszą branżą; składa się ona z 30 mobilnych techników serwisowych w ponad 20 lokalizacjach na terenie kraju – podkreśla Dariusz Mainka z HSM Polska. I dodaje: Dbamy o naszych klientów na każdym etapie wzajemnych kontaktów, od doradztwa (...), poprzez zindywidualizowane podejście do proponowanych rozwiązań, aż po wspólne szkolenia i wizyty w naszych zakładach produkcyjnych w Niemczech. Dlatego nasze hasło „HSM Great Products, Great People” to nie tylko puste słowa. Staramy się mu sprostać na każdym kroku.

Opracowano na podstawie materiałów firmy HSM Polska

HSM Polska świętowała jubileusz 10-lecia istnienia.