Cyfrowa tożsamość produktów z RafMore UPM Raflatac
15 Sep 2017 10:13

Firma UPM Raflatac wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązanie z zakresu promocji marki, zabezpieczeń i zastosowań w logistyce. Opracowane we współpracy z ekspertem w dziedzinie zarządzania danymi i treściami przechowywanymi w chmurze — firmą Magic Add — rozwiązanie RafMore łączy samoprzylepne etykiety z maszynowo odczytywanymi kodami, zapewniając nowe możliwości weryfikacji produktów i ich śledzenia, analityki marketingowej i badania zaangażowania klientów.

RafMore to inteligentne rozwiązanie umożliwiające nadanie każdemu oznakowanemu produktowi cyfrowej tożsamości. Niepowtarzalne, osadzone w etykiecie kody są przechowywane w bazie danych zapisanej w chmurze i pełnią rolę kanału informacji o każdym etapie drogi pokonanej przez produkt: od wytworzenia do momentu konsumpcji.

Właściciele marek mogą wykorzystywać tę cyfrową tożsamość na różne sposoby do osiągania wartości dodanej. Jeśli chodzi o promowanie marek, rozwiązanie RafMore pomaga zwiększyć zaangażowanie konsumentów poprzez zapewnienie nowego sposobu przekazywania informacji o marce. Przykładowo, kod osadzony w etykiecie może być powiązany z cyfrową treścią zmieniającą się wraz z kolejnymi etapami podróży zakupowej. RafMore umożliwia również właścicielom marek tworzenie nowych modeli usług, dokładne monitorowanie i śledzenie produktów, zwiększenie dokładności zarządzania zapasami, weryfikację autentyczności produktów oraz zabezpieczenie ich przed próbami podrabiania.

„Rozwiązanie RafMore zapewnia właścicielom liczne możliwości uwalniania niewykorzystanego potencjału drzemiącego w etykietach” - stwierdził Jan Hasselblatt, dyrektor ds. rozwoju działalności w UPM Raflatac. „Dzięki RafMore właściciele marek mogą powiązać każdy oznakowany produkt z treściami w sieci i gromadzić cenne informacje do wykorzystania w procesach zwiększania zaangażowania klientów, optymalizacji w dziedzinie logistyki oraz ochrony wizerunku firmy”.

Rozwiązanie RafMore zostanie zaprezentowane podczas targów Labelexpo Europe 2017 — największego na świecie wydarzenia w branży etykietowania i druku opakowań — odbywających się w Brukseli (Belgia) w dniach 25–28 września 2017 roku.

Źródło: UPM Raflatac