Delissimo w nowych opakowaniach
30 Oct 2017 11:45

Obecna na rynku od 1986 r. firma Vobro do tej pory kojarzyła się głównie z klasycznymi bombonierkami. Firma postanowiła dokonać jakościowej zmiany w asortymencie produktowym, co w naturalny sposób wymuszało zmiany w identyfikacji wizualnej zarówno samej marki Vobro, jak i marek produktowych.

SaltPepper Brand Design stanęło przed wyzwaniem realizacji rebrandingu kluczowych marek w portfolio klienta. Nowa odsłona marek produktowych Vobro, sięgając po aktualne trendy we wzornictwie, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom coraz bardziej wymagającego konsumenta, który szuka na półkach różnorodności i nowoczesności , a zarazem zwraca uwagę na spójność w całym portfolio produktów. Jednym z pierwszych zadań na jakich skupiła się agencja, była metamorfoza marki Delissimo.

Oczekiwaniem ze strony klienta było uzyskanie percepcji wysokiej jakości oferowanych produktów oraz, co istotne, podkreślenie głównego atrybutu – aksamitności i subtelności smaku czekoladowych pralin. Ważnym elementem projektu była wyraźna dywersyfikacja wariantów smakowych.

Zespół projektantów SaltPepper Brand Design, po gruntowej analizie rynku oraz potrzeb konsumentów zgodnej z metodologią Design Thinking, zdecydował, że na opakowaniu pojawią się atłasowe motywy. Wizualizacja wylewającego się spod atłasu nadzienia robi niezwykle apetyczne wrażenie, podobnie jak demo produktu, do której ono spływa.

Całości dopełnia „pisane czekoladą” logo marki produktowej, złote akcenty oraz napis „ROYAL PRALINES”. Kolory atłasu i spływającego nadzienia komunikują wariant smakowy pralin.

Nowe logo i opakowanie zdecydowanie pozycjonują markę Delissimo w segmencie premium, co jest przełomem w stosunku do sytuacji przed zmianą.

Źródło: SaltPepper Brand Design