API Group na Packaging Innovations w Warszawie i w Birmingham
1 Jan 1970 08:26

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Wśród wystawców 9. polskiej edycji targów Packaging Innovations 2017, odbywających się w dniach 4-5 kwietnia w Centrum Expo XXI, po raz drugi znajdzie się firma API Folie Polska. Na jej stoisku będą promowane folie i laminaty z bogatego portfolio tego producenta, skierowane m.in. na rynki opakowań i etykiet. Nie zabraknie informacji o najnowszych trendach rynkowych w tym zakresie, które firma API anonsuje w ramach dedykowanego projektu – API Trends Folio. Nieco wcześniej, podczas targów Packaging Innovations w Birmingham (1-2 marca) będzie miał on swoją premierę na Wyspach Brytyjskich.

Mówi Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca API Folie Polska: „Zachęceni ubiegłoroczną, udaną obecnością na targach Packaging Innovations postanowiliśmy wziąć w nich udział w roli wystawcy także w tym roku. Mamy wiele do pokazania i przekazania naszym obecnym i potencjalnym klientom – minione miesiące przyniosły szereg istotnych zmian w API Group, zarówno w kontekście zrealizowanych fuzji, wprowadzenia nowych produktów, jak też specjalistycznych usług. Zwłaszcza na tych ostatnich, idąc śladem naszych kolegów z brytyjskiej centrali, będziemy chcieli skoncentrować się podczas warszawskich targów. Mamy nadzieję, że API Trends Folio – projekt dedykowany najnowszym rozwiązaniom i trendom w branży opakowań, jak też API Holonique Boutique – pakiet rozwiązań poświęconych zastosowaniom folii holograficznych spotkają się z zainteresowaniem zwiedzających. Z myślą o nich na stoisku będzie obecny m.in. David Peters – Creative Development Manager w API Group, odpowiedzialny za oba projekty”.

API Trends Folio będzie miał swoją brytyjską premierę kilka tygodni wcześniej – podczas tamtejszej edycji targów Packaging Innovations. W zamierzeniach jego twórcy – Davida Petersa – API Trends Folio ma być swego rodzaju źródłem inspiracji i pomysłów dla projektantów opakowań, agencji reklamowych oraz właścicieli marek. „Projekt ten bazuje na ponad 20-letnim doświadczeniu Davida Petersa, który zdobywał je pracując w firmach działających w sektorach opakowań luksusowych, nie tylko zakresie projektowania czy brandingu, ale także produkcji – podkreśla Katarzyna Kozińska. – Dzięki temu wnosi on do projektów takich jak API Trends Folio unikalną wiedzę i niestandardowe spojrzenie na rzeczywistość, które wraz z najnowszymi technologiami dają znakomite połączenie”.

„Wiele osób z naszego zespołu ma korzenie w projektowaniu i tworzeniu opakowań, dlatego wiemy, jak cenna dla projektantów czy agencji reklamowych jest pomoc w zidentyfikowaniu najnowszych trendów – dodaje David Peters. – Pakiet API Trends Folio został stworzony by inspirować, a także wyznaczać trendy rynkowe na lata 2017-2018, jak również stanowić zaplecze technologiczne, m.in. w postaci konkretnych przykładów zastosowań folii i laminatów”.

API Trends Folio obejmuje cztery kluczowe obszary, m.in. różne opcje zastosowania cyfrowej i analogowej technologii drukowania, jak też efekty wpływające na właściwe odwzorowanie detali, umożliwiające oglądanie opakowań z bardzo bliskiej odległości. Jak zapowiada jego twórca, pakiet będzie systematycznie aktualizowany o informacje na temat trendów rynkowych, a także praktycznych zastosowań nowych folii i laminatów, jakie będą pojawiać się na rynku. Planowane jest wprowadzanie co roku jego nowej wersji.

„Powstanie API Trends Folio to dla nas powód do dumy i z niecierpliwością oczekujemy jego brytyjskiej premiery na targach Packaging Innovations. Zapraszamy serdecznie do odwiedzenia naszego stoiska nr M26 i do aranżowania indywidualnych na nim spotkań. W Birmingham będziemy chcieli zaprezentować najnowsze trendy w produkcji dóbr luksusowych i marek premium. Postaramy się też, by każdy ze zwiedzających uzyskał osobisty, dedykowany jego potrzebom zestaw informacji i materiałów” – mówi David Peters.

„Równie serdecznie zapraszamy na nasze stoisko podczas warszawskiej edycji targów Packaging Innovations – dodaje Katarzyna Kozińska. – Mamy nadzieję, że nasi goście targowi będą usatysfakcjonowani wizytą na stoisku API Folie Polska i pozyskaną dzięki temu wiedzą. Zainteresowanych indywidualnym spotkaniem na targach prosimy o bezpośredni kontakt z naszą firmą”.

Źródło: API Folie Polska