Labelexpo Europe gotowe na rekordową edycję 2017
1 Jan 1970 09:29

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Wszystko wskazuje na to, że już wkrótce wszystkie stoiska przygotowane dla wystawców tegorocznej Labelexpo Europe zostaną wyprzedane; już teraz zajęte jest 95% miejsc przeznaczonych na jesienną imprezę, która odbędzie się w Brukseli w dniach 25-58 września 2017. Największa w historii edycja wystawy organizowanej od 1980 r. zajmie aż 9 hal centrum ekspozycyjnego Brussels Expo o łącznej powierzchni ponad 35 tys. m2.

Duże zainteresowanie miejscami wystawowymi jest pokłosiem sukcesu poprzedniej edycji z 2015 r., która pobiła rekordy: powierzchni stoisk (łącznie 33.579 m2), liczby gości (35.739) oraz wystawców (650). W tym roku zwiedzający Labelexpo Europe – specjaliści branżowi reprezentujący sektory druku etykiet i opakowań, właścicieli marek i projektanci – będą mogli zapoznać się z ofertą ponad 650 wystawców, wśród których nie zabraknie zarówno nowych firm, jak i największych oraz najważniejszych przedsiębiorstw z tego sektora.

Organizatorzy szykują także dwie tematyczne ekspozycje: znany już Linerless Trail (prezentujący ofertę producentów etykiet bez papieru nośnego - linera), a także debiutującą Automation Arena, gdzie pokazane zostaną dwie zautomatyzowane linie drukujące do produkcji cyfrowych i konwencjonalnych etykiet. Odbędą się również komercyjne (płatne) kursy mistrzowskie o charakterze edukacyjnym, przygotowane we współpracy z Label Academy.

Warto dodać, że centrum wystawowe Brussels Expo zostało niedawno odświeżone i udoskonalone; zwiększono poziom zabezpieczeń oraz ulepszono oświetlenie, poprawiono usługi kateringowe, a dodatkowo wprowadzono darmową sieć wi-fi we wszystkich halach.

Lisa Milburn, dyrektor zarządzająca Labelexpo: „To fantastycznie, że przemysł druku etykiet i opakowań nadal docenia Labelexpo Europe. Nasi wystawcy rezerwują stoiska z dwuletnim wyprzedzeniem, by uniknąć rozczarowań, a tegoroczne show będzie miało odświeżony wizerunek ponieważ rozrośliśmy się aż do 9 hal wystawowych. Tej jesieni Labelexpo po raz kolejny będzie jedynym miejscem, gdzie pokazane zostaną najnowsze innowacje oraz wiele premier produktowych. Goście mogą być pewni spotkań i rozmów z czołowymi przedstawicielami sektora, a także poznania najnowszych technologii oraz inteligentnych i wydajnych rozwiązań do druku, które trafiają na rynek.”

Na podstawie informacji Labelexpo Europe opracował TK