O-I prezentuje pierwszy globalny Design Book
1 Jan 1970 14:57

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Owens-Illinois wydała globalny Design Book, który ma za zadanie dostarczać inspiracji właścicielom marek i agencjom projektowym poszukującym nowych pomysłów na opakowania szklane dla żywności i napojów. O-I, największy na świecie producent opakowań szklanych, w jednym miejscu zebrał ponad 100 projektów z całego świata. Zaprezentowana kolekcja przedstawia piękno, wszechstronność, zróżnicowanie marki, paletę kolorów, kształtów i warianty dekoracji wykorzystywane w sposób zarezerwowany tylko dla tego materiału.

Szkło wywołuje emocje docierając do najgłębszych potrzeb klienta. Jego unikalne cechy - czystość, jakość, ekskluzywność, trwałość, walory zdrowotne - oraz wszechstronność projektu wspólnie tworzą ścisłą więź między tym, czego doświadczamy podczas konsumpcji a obietnicą produktu i marki. „Wiele badań potwierdza, że konsumenci kochają szkło. To ich ulubione opakowanie. Żaden inny materiał nie wywołuje takich silnych doznań jak szkło: przyjemność, z jaką trzymasz zimną butelkę z piwem, moment otwierania słoika z ulubionym produktem, oczekiwanie, gdy otwierasz butelkę szampana” – stwierdził Andres Lopez, Prezes O-I w przedmowie do Design Book.

Przykłady przedstawione w katalogu to produkty stworzone w ciągu ostatnich kilku lat przez zespoły projektowe O-I na podstawie briefów od klientów lub z biur agencji projektowych na każdym z czterech kontynentów, na których działa firma. Projekty dowodzą szerokiego zakresu wiedzy eksperckiej O-I, a także ilustrują różne normy kulturowe stanowiące wskazówki projektowe dla marek w różnych miejscach na świecie.

„Ten katalog to coś więcej niż tylko zbiór pięknych zdjęć” - powiedziała Marie-Laure Susset, kierownik ds. Komunikacji Marketingowej w O-I Europe. „Odnosi się do narracji marek i trendów konsumenckich obowiązujących w ostatnich latach. Pokazuje rozwój rzemiosła, ekskluzywność szkła jako opakowania oraz wpływ na zdrowe odżywianie”.

„Jestem wdzięczna za współpracę wszystkim właścicielom właścicieli marek, których produkty znajdują się w księdze. To bardzo ekscytujące, że tak wiele wyjątkowych marek pojawia się na kolejnych stronach” - podsumowuje Yolanda Fernandez, specjalista ds. Komunikacji Marketingowej w Europie, która kierowała tym projektem.

Design Book jest dystrybuowany wśród klientów O-I i wiodących agencji projektowych na całym świecie.

Prośby o udostępnienie kopii księgi można składać na adres info@o-i.com.

Źródło: Owens-Illinois