Udany debiut Dnia Opakowań PackSynergy
1 Jan 1970 13:03

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

„Promowanie Partnerstwa”: tak brzmiało motto premierowego Dnia Opakowań (Packaging Day), który odbył się w ubiegłym miesiącu w Schweinfurcie i zgromadził członków, dostawców i partnerów sieci PackSynergy. Największe europejskie zjednoczenie hurtowni opakowań i specjalistów z dziedziny logistyki przygotowało na potrzeby tego wydarzenia bardzo zróżnicowany program, m.in. prezentacje najnowszych trendów i danych na temat branży, raporty partnerów dotyczące najlepszych praktyk produkcyjnych, a dodatkowo zapewniło wiele okazji do kontaktów personalnych i atrakcyjnych dyskusji.

Gości z ośmiu europejskich krajów witał dyrektor generalny PackSynergy Thomas A. Baur: „Liczyliśmy na to, że nieformalny charakter powitania będzie zachętą do dialogu i nie zawiedliśmy się” - powiedział odnosząc się do spotkania uczestników na wieczornej kolacji w przeddzień imprezy. „Nasi członkowie, partnerzy i dostawcy w pełni skorzystali z okazji do wymiany informacji w zrelaksowanej, ale pełnej koncentracji atmosferze, do wzmacniania istniejących relacji, odkrywania nowych rozwiązań i tworzenia nowych biznesów.”

Właściwy Dzień Opakowań składał się z serii prezentacji oraz szczegółowych informacji na temat udanych działań biznesowych. Dostawcy tacy jak Sealed Air oraz Schumacher Packaging zaprezentowali najnowsze dane rynkowe oraz aktualne trendy, opowiedzieli o strategiach ograniczania kosztów opakowań w łańcuchu wartości, a także podzielili się wiedzą na temat szans, jakie przed producentami opakowań personalizowanych otwiera druk cyfrowy.

Członkowie sieci PackSynergy opisywali przykłady najlepszych praktyk realizowanych we współpracy z dużymi koncernami (tacy jak firma Horna Verpackunggen, która jest dostawcą opakowań pracującym dla dużego gracza posiadającego prawie 90 fabryk w całej Europie), a także udane przykłady marketingu sieciowego (Servisbal, partner PackSynergy z Republiki Czeskiej, wyjaśnił znaczenie wideorozmów dla sprzedaży online). Jak się okazuje, 6% wszystkich zamówień jest dzisiaj zamawianych za pośrednictwem czatów online, a ponad 70% wszystkich klientów, którzy wybierają wideorozmowy, decyduje się na złożenie zamówienia.

Thomas A. Baur jest bardzo zadowolony z sukcesu Dnia Opakowań: „Nasi partnerzy wyjechali z wieloma wartościowymi inspiracjami i nową wiedzą na temat swego biznesu. Nasi dostawcy postrzegają to wydarzenie jako unikalną szansę zaangażowania się w interesujące dyskusje oraz wstęp do podpisywania atrakcyjnych kontraktów. Motto Dnia Opakowań brzmiało: 'Promowanie Partnerstwa' - i tę obietnicę udało się nam zrealizować (…). Celowaliśmy we wzmacnianie kontaktów. PackSynergy nie jest tylko siecią firm, ale przede wszystkim siecią przedsiębiorczości. Dzień Opakowań pozwolił nam odmienić standardowe spotkania członków dzięki udziałowi dostawców i partnerów zewnętrznych. Personalne kontakty i interakcje to najlepsza podstawa do długotrwałego sukcesu”.

Nowa formuła imprezy, która rozpoczęła się od wieczornego spotkania zapoznawczego w barze hotelu „Schweinfurter Schlachtschüssel” (gdzie goście przy dużym stole raczyli się lokalnymi specjałami z wieprzowiny), okazała się strzałem w dziesiątkę. Dlatego Thomas A. Baur nie ma wątpliwości, że nie było to ostatnie spotkanie z serii Dzień Opakowań PackSynergy.

Na podstawie informacji PackSynergy opracował TK