Firma Cosmo Films otworzyła oddział w Polsce
20 Mar 2018 07:42

Cosmo Films otworzyło w Polsce spółkę zależną o nazwie Cosmo Films Poland Sp. z o.o., która prowadzi sprzedaż i dystrybucję szerokiej gamy folii BOPP i CPP. W ten sposób firma chce być bliżej klientów i zapewnić lepsze i szybsze usługi serwisowe na terenie Europy Wschodniej i Zachodniej. Zdaniem Daksha Malika, szefa ds. sprzedaży i obsługi Cosmo Films w Europie Wschodniej: „Decyzja o uruchomieniu naszej działalności w Polsce miała charakter strategiczny, ponieważ Europa jest dla nas bardzo ważnym rynkiem. Posiadając szeroką gamę folii specjalistycznych oraz koncentrując się na innowacjach dopasowanych do potrzeb klienta, z pewnością możemy spełnić nowe oczekiwania klientów z tego kontynentu, zaś bliski kontakt z nimi umożliwi nam zapewnienie im lepszej obsługi. Polska jest największym rynkiem folii opakowaniowych w Europie Środkowo-Wschodniej i posiada dogodną lokalizację w samym centrum Europy. To sprawia, że jest idealnym miejscem na inwestycję, która będzie obsługiwać zarówno zachodnią, jak i wschodnią część kontynentu. Jest również źródłem wykwalifikowanej oraz konkurencyjnej siły roboczej.”

Za pośrednictwem swego nowego oddziału w Polsce firma może skoncentrować się na sprzedaży swoich produktów specjalistycznych.

Daksh Malik dodaje: „W tym regionie będziemy przede wszystkim promować nasze produkty specjalistyczne, takie jak folie barierowe, papiery syntetyczne, folie do produkcji wieczek, etykiety rękawowe z folii termokurczliwej, folie na etykiety samoprzylepne, folie do bezpośredniego zadruku termicznego, folie powlekane akrylem i PVDC, folie metalizowane BOPP o wysokiej wytrzymałości zgrzewu na gorąco i dużej sile zgrzewu, przezroczyste i metaliowane folie o obniżonej temperaturze inicjacji (low SIT), a także folie rozdzielające zgrzewane na zimno”.

Pankaj Poddar, dyrektor generalny Cosmo Films, mówi o polskim rynku: „Polska to najszybciej rozwijająca się europejska gospodarka i największy rynek konsumencki. Decyzja o uruchomieniu naszej działalności w Polsce miała charakter strategiczny, ponieważ Europa jest dla nas bardzo ważnym rynkiem. Posiadając szeroką gamę folii specjalistycznych oraz koncentrując się na innowacjach dopasowanych do potrzeb klienta, z pewnością możemy spełnić nowe oczekiwania klientów z tego kontynentu, zaś bliski kontakt z nimi umożliwi nam zapewnienie im lepszej obsługi.”

Źródło: Cosmo Films

Daksh Malik, szef ds. sprzedaży i obsługi Cosmo Films w Europie Wschodniej