Huhtamaki prezentuje kubek Adtone z cyfrową zawartością
16 Mar 2017 14:34

WorldPressOnline_adtone-cup-with-huhtamaki-labelFirma Huhtamaki Foodservice Europe-Asia-Oceania zaprezentowała Adtone, jednorazowy papierowy kubek wyposażony w łącze cyfrowe. Na kubku umieszczona jest termochromowa etykieta aktywowana przez ciepło oraz kod QR z zaprogramowanym odnośnikiem do strony internetowej klienta.

Nowe cyfrowe łącze zamienia jednorazowy kubek z papieru w doskonałe medium do realizacji kampanii promocyjnych. Konsumenci pijący kawę z kubków z reguły używają ich przez kilka minut i zwracają uwagę, co jest na nich nadrukowane. Kubek Adtone skutecznie dostarcza informacje, a przy okazji wzbogaca doświadczenia użytkownika dzięki zabawie i stosownemu przekazowi cyfrowemu.

Unikalne i dynamiczne kody QR są kontrolowane za pośrednictwem specjalnego oprogramowania do zarządzania danymi cyfrowymi, zamieniając kubek na kawę w prawdziwie inteligentne opakowanie. Druk termoczuły utrzymuje kod w ukryciu do momentu, gdy do kubka nalana zostanie gorąca kawa, chroniąc promocyjną zawartość do chwili zakupu napoju. Pod wpływem ciepła następuje aktywacja druku termochromowego na etykiecie, który ukazuje unikalny kod QR. Po jego zeskanowaniu z pomocą urządzeń mobilnych (np. telefonu), użytkownik zyskuje dostęp do promocyjnej strony internetowej oraz związanych z nią treści cyfrowych.

Zastosowanie specjalistycznego oprogramowania gwarantuje, że każdy z promocyjnych kodów może być użyty tylko raz i że po użyciu nastąpi zmiana cyfrowych treści. Kubek Adtone firmy Huhtamaki zapewnia kafejkom i restauracjom możliwość prowadzenia różnorodnych akcji promocyjnych oraz doskonałym towarzyszem każdego kawosza.

Na podstawie informacji Huhtamaki opracował TK