Mondi uruchomiło nową gamę usług serwisowych „Orange Board”
15 Mar 2018 13:52

Firma Mondi poinformowała o nowej ofercie serwisowej dla klientów z sektora opakowań kartonowych, obejmującą pełen zakres technicznej obsługi sprzedażowej. Zdając sobie sprawę ze znaczenia obsługi klienta oraz wartości całodobowego wsparcia, firma uaktualniła swoją ofertę, wciągając trzy pakiety dotychczas świadczonych usług pod jedną markę. Orange Board oferuje klientom zaawansowany serwis, w którego skład wchodzą: platforma internetowa 24/7 pod nazwą „corrugated-paper-expert”; seminaria i warsztaty obejmujące kompletną tematykę łańcucha wartości (od gospodarki leśnej po własności gotowych opakowań z tektury falistej); seminaria uwzględniające specyfikę rynków w poszczególnych regionach geograficznych i „szyte na miarę” konsultacje organizowane w siedzibach klientów. Dodatkowo Orange Board przygotowywać będzie zajęcia AAA-Academy przeznaczone dla handlowców i agentów sprzedaży z sektora tektury falistej z Afryki, Azji oraz obu Ameryk.

Marek Motylewski, szef działu technicznej obsługi sprzedażowej w Monti Containerboard, wyjaśnia: „Zawsze przyświecał nam cel dzielenia się wiedzą z klientami oraz pomagania im w wykorzystaniu naszej tektury w najbardziej efektywny sposób. Teraz Orange Board jednoczy to podejście, łącząc nasze usługi pod jedna marką. Jej nazwa odnosi się do naszego firmowego koloru i odzwierciedla zaangażowanie w przekazywanie wiedzy, pomagające klientom w odniesieniu sukcesu. Co więcej otwieramy nowe horyzonty poprzez naszą nową, działającą non-stop platformę internetową o unikatowym charakterze, która oferuje naszym klientom wyłączny dostęp do wiedzy branżowej.”

„Corrugated-paper-expert” to nowa, wielofunkcyjna platforma online dostępna non-stop - za pośrednictwem indywidualnego hasła - wyłącznie dla klientów firmy Mondi Containerboard. Można w niej znaleźć informacje i wiedzę z obszaru kartonów oraz tektury falistej, ujętą w formę artykułów na wyłączność, przykładów oraz analiz konkretnych przypadków. Dzięki umieszczeniu pod każdym artykułem funkcji komentarza klienci mogą dzielić się uwagami, zadawać pytania oraz otrzymywać szybkie informacje zwrotne i porady od zespołu technicznych usług serwisowych, dotyczące codziennych wyzwań, takich jak wybór właściwego rodzaju papieru dla konkretnych potrzeb produkcji opakowań.

Oferta usług spod znaku Orange Board jest dostępna pod adresem: www.mondigroup.com/orangeboard.

Na podstawie informacji Mondi opracował TK

W skład działu technicznej obsługi sprzedażowej wchodzą (od lewej): Pavel Kolegov, Stefan Rossler, Kamilla Bartniak, Serhiy Luzan, Mike Morgan oraz stojący na czele działu Marek Motylewski.