Firma Owens-Illinois (O-I) Europe wprowadza nową wersję katalogu online. Jego celem jest zainspirowanie producentów żywności i napojów do wyboru szkła.
„Poprzez katalog chcemy pomóc im w zidentyfikowaniu wyraźnych trendów konsumenckich, w których markowe opakowania szklane mogą wspierać rozwój działalności” - powiedziała Marie-Laure Susset, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej w O-I Europe.
Strona zawiera szczegółową analizę aktualnych trendów konsumenckich, takich jak wzrost znaczenia bardziej zmysłowych i wyrafinowanych smaków, zdrowia i dobrego samopoczucia, a także redefinicję wartości i coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Witryna zawiera także sekcję „Success Stories” ilustrującą wybrane, najbardziej innowacyjne projekty O-I, demonstrując zarówno nieodłączne możliwości projektowe szkła, jak i doświadczenie projektantów. Dzięki tym unikalnym umiejętnościom projektowym O-I w Europie wypracował nowe, zgodne z najnowszymi trendami, metody dekoracji szkła.
„Jedną z największych zalet tej witryny dla klientów jest to, że dostarcza ona wszystkich potrzebnych i kluczowych informacji i inspiracji na temat opakowań szklanych w jednym miejscu oraz w formacie, który jest ciągle aktualizowany” – podkreśla Arnaud Auiouannet, Szef Sprzedaży i Marketingu.
Katalog jest dostępny na stronie: www.glass-catalog.com
Źrodło: Owens-Illinois