Polska inwestycja Eurobrillance wzmacnia pozycję Grupy w Europie
20 Apr 2018 14:56

Czołowa europejska firma specjalizująca się w uszlachetnianiu tektury - Eurobrillance – połączyła siły z polskim przedsiębiorstwem EL Press przy tworzeniu pierwszej na naszym kontynencie spółki zajmującej się laminacją materiałów z roli o kilku lokalizacjach. Obie spółki są uznanymi dostawcami dla renomowanych drukarni i zakładów uszlachetniania opakowań premium. Powiększona grupa Eurobrillance chce odpowiedzieć na rosnące zapotrzebowanie rynku na jakość, elastyczność oraz krótkie terminy realizacji zleceń. Eurobrillance przewiduje, że połączenie doświadczeń i wspólnych zasobów operacyjnych doprowadzi do poprawy jakości usług świadczonych klientom. Dzięki zakładom we Francji (w Altorf i Nancy) oraz nowemu, certyfikowanemu normą ISO 9001 zakładowi w Lublinie Eurobrillance stanie się dostawcą pierwszego wyboru dla klientów poszukujących wiarygodnego, innowacyjnego oraz elastycznego partnera w łańcuchu dostaw.

Powiększona Grupa Eurobrillance posiada teraz unikatową pozycję pozwalającą jej obsługiwać najlepsze marki luksusowe i marki z branży FMCG w Europie. Dzięki ciągłym inwestycjom w ludzi i w prowadzoną działalność, grupa może pochwalić się zarówno pełnymi pasji i dysponującymi specjalistyczną wiedzą na temat laminowania i uszlachetniania pracownikami, jak też nowoczesnym, dobrze wyposażonym parkiem maszynowym.

Grupa liczy na rozwój dzięki synergii zakładów we Francji i Polsce oraz przewiduje stworzenie nowych produktów, które zainteresują klientów wyrafinowanymi rozwiązaniami technicznymi. W tym celu niezbędne będą inwestycje, takie jak instalacja do końca tego roku w Lublinie nowego, szybkiego laminatora do materiałów z roli.

Dyrektor generalny Eurobrillance, Martin Raeymakers: „Jesteśmy szczęśliwi mogąc powitać firmę EL-Press w grupie Eurobrillance, ponieważ pozwoli nam ona potwierdzić naszą wiodącą pozycję na rynku jako elastycznego i niezawodnego partnera w łańcuchu dostaw w całym regionie europejskim.”

Dyrektorzy firmy EL-Press, Wojciech Samoliński i Marek Tytuła, dodają: „Z niecierpliwością czekamy na współpracę z kierownictwem Eurobrillance (…). Jako część Grupy Eurobrillance możemy kontynuować swój rozwój we właściwy sposób.”

Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Eurobrillance, Boris Hoffarth, puentuje: „Fakt poszerzenia naszej obecności na rynku jest dla nas czymś bardzo ekscytującym. Partnerstwo to pozwala zaoferować naszym klientom unikatową platformę branżową, usługi oraz jeszcze liczniejszą grupę doświadczonych pracowników z pasją.”

Na podstawie informacji Eurobrillance opracował TK