Wódka Sobieski korzysta z zalet PET
22 Dec 2016 10:58

worldpressonline_light-and-shatterproof-the-plastic-bottle-is-now-making-inroads-into-the-spirits-sector-as-well-photo-credit-greiner-packaging-internationalProducent wódki Sobieski rozpoczął promocję swojego produktu w plastikowych butelkach o pojemności 1,75 litra dostarczonych przez Greiner Packaging. O ile na pierwszy rzut oka taki krok może wydawać się zaskakujący w przypadku wysokoprocentowych produktów alkoholowych, po bliższej inspekcji staje się całkowicie uzasadniony.

Butelki z tworzyw sztucznych są lekkie, stabilne, higieniczne oraz mogą być atrakcyjnie dekorowane, a to tylko kilka spośród ich innych zalet objawiających się w codziennym życiu. zalet, jakie zapewniają w codziennym życiu. Ta forma praktycznego opakowania przyjęła się już powszechnie w sporcie i wypoczynku. Ponieważ plastikowe opakowania są nie tylko lekkie, ale również odporne na rozbicie, stanowią doskonałe rozwiązanie dla ludzi aktywnych.

To dlatego marka Sobieski stara się trafić w gusta klientów swymi butelkami wykonanymi z tworzywa PET dla sektora, który dotychczas raczej unikał tego typu opakowań. Stanowiąca część Marie Brizard Wine & Spirits Group firma Sobieski jest znana z proudkcji wysokogatunkowych wódek. Cieszy się dużą popularnością, przede wszystkim w Stanach Zjednoczonych, dzięki swej czystości oraz dostępności w licznych smakach. Wykonana z plastiku 1,75-litrowa butelka jest jednak skierowana głównie na lokalny polski rynek, gdzie – jak liczy producent - powinna stanowić interesującą alternatywę nie tylko z uwagi na jakość trunku, ale również wygląd i praktyczność plastikowego opakowania. W odróżnieniu od butelek ze szkła, lekka masa butelki czyni transport od producenta do punktów sprzedaży nie tylko łatwiejszym, ale również umożliwia ograniczenie poziomu emisji CO2 i redukuje ryzyko zniszczenia w trakcie przewozu. Po wykorzystaniu butelki, może być ona ponownie użyta dowolną liczbę razy przez konsumentów.

 „Surowiec oraz nowoczesne metody produkcji gwarantują większą transparentność butelki, jeszcze lepiej podkreślając logo marki na opakowaniu. Teraz butelki idealnie pasują do oczekiwań naszych klientów względem marki premium” – powiedział Günter Ausserwöger, dyrektor sprzedaży w Greiner Packaging.

Na podstawie informacji Greiner Packaging opracował TK