ARCWISE Wrap Around – okrągłe opakowanie z tektury falistej
19 Jun 2019 13:47

W sklepie spożywczym konsument mija około 300 różnych towarów na minutę, a sprzedawca ma mniej niż sekundę na wzbudzenie zainteresowania produktem. Opakowanie – to ono odgrywa kluczową rolę w przyciągnięciu uwagi klienta. W pierwszym kontakcie do kupującego docierają 3-4 elementy, które powinny być podstawowym źródłem informacji o produkcie i marce. Projektanci oraz marketerzy muszą wykazać się tu dużą kreatywnością. 

Firma Schumacher Packaging prezentuje nowy, innowacyjny materiał opakowaniowy Arcwise, który sprosta oczekiwaniom coraz bardziej wymagających klientów. 

Arcwise to tektura falista, która może uzyskiwać zakrzywione kształty. Materiał jest tak trwały jak konwencjonalne tektury faliste, jednak posiada jeszcze większą wydajność materiałową. Oznacza to, że można zaoferować rozwiązania opakowaniowe o mniejszym wpływie na środowisko przy zachowaniu wymaganej wydajności. 

Rozwiązanie opakowań Wrap Around sprawdza się doskonale w branży spożywczej w segmencie napojów i żywności konserwowanej w puszkach – jest ono najnowocześniejsze pod względem wydajności, wyglądu i trwałości. 

Spośród wielu zalet zastosowania ARCWISE należy wyróżnić przede wszystkim oszczędność materiału i wpływ na środowisko oraz oszczędność energii podczas wytwarzania tektury: mniej materiału na tekturę wymaga mniejszej ilości energii podczas wstępnego podgrzewania i suszenia. Podczas produkcji tektury można zaoszczędzić 10-15% energii. 

Do rozwiązania ARCWISE Wrap Around potrzebny jest mniejszy arkusz, co może oznaczać zwiększoną wydajność zarówno produkcji tektury, jak i w linii produkcyjnej. Łączy się z tym również kolejna korzyść: w związku z tym, że arkusze ARCWISE wycinane łukowo mają mniejszą masę, można zmniejszyć zużycie paliwa podczas transportu arkuszy. Oszczędność dla biznesu i dobry uczynek dla środowiska! 

Zaokrąglone kształty dają gwarancję stabilności podczas układania w stos i minimalizują występowanie pogniecionych rogów kartonów podczas owijania rozciągliwą folią. 

Aby uruchomić Wrap Around ARCWISE w istniejących maszynach, w wielu przypadkach wystarczy nanieść jedynie niewielkie poprawki. Koncepcja Wrap Around została przetestowana i zweryfikowana w maszynach pakujących OCME, SMI i GPI. 

Poza wymienionymi wcześniej zaletami nowych produktów Schumacher Packaging należy również wspomnieć o tym, co najważniejsze pod względem wizerunkowym. Zaokrąglone opakowania są jeszcze rzadko spotykane na rynku, dlatego przyciągają wzrok i wyróżniają się spośród setek podobnych artykułów na sklepowych półkach. Wykorzystując ARCWISE zyskujemy dodatkową powierzchnię marketingową, a to przyczynia się do powiększania zysków sprzedażowych. 

Schumacher Packaging w swojej ofercie produktów ARCWISE posiada: opakowanie typu Wrap-around, opakowanie typu bag in box oraz tackę. 

Niedawno zespół projektantów Schumacher Packaging pracował nad stworzeniem opakowań oraz standu na produkty z zaokrąglonymi kształtami, które można już spotkać w sklepach. Firmy SOTI Natural i The Lorenz Bahlsen Snacks-World zaproszone do współpracy przy projekcie przyczyniły się do sukcesu, jakim było stworzenie opakowania „Trzypak”, które wprowadzono do sprzedaży w znanej sieci supermarketów i które wyróżniało się wśród produktów w sklepowych alejkach dzięki swojemu niepowtarzalnemu designowi – do jego wykonania zostało wykorzystane rozwiązanie ARCWISE. 

Opakowanie zawierało dwie tuby chipsów marki Chipsletten oraz butelkę orzeźwiającej herbaty SOTI Natural w celu zbalansowania smaków. Na sklepowych półkach klient miał do wyboru dwa warianty smakowe: Gorące Smaki Południa i Orientalne Smaki Azji. 

Jako przedsiębiorstwo wyróżniające się innowacyjnością oraz kierujące się w swoich działaniach filozofią Corporate Social Responsibility, Schumacher Packaging dba o środowisko i rozwój branży opakowaniowej. Produkt ARCWISE to doskonały przykład zachowania tych dwóch ważnych dla firmy kierunków rozwoju.

Grupa Schumacher Packaging jest ekspertem w zakresie indywidualnych rozwiązań opakowaniowych z tektury falistej i litej. Kompleksowa paleta produktów odpowiadająca wymaganiom wielu różnych branż sięga od opakowań transportowych, opakowań do składania automatycznego i sprzedażowych, po pudełka składane, tace, opakowania do prezentów, produkty dla branży e-commerce i displaye. Filozofia działania przedsiębiorstwa jest bardzo prosta: „Najważniejsi są ludzie”, bowiem największe znaczenie mają osobisty kontakt z klientami oraz szybkie i elastyczne reagowanie na ich indywidualne potrzeby. Mimo ogromnego rozwoju firma Schumacher Packaging pozostała przedsiębiorstwem rodzinnym, w którym liczy się duch pracy zespołowej.

Opracowano na podstawie materiałów firmy Schumacher Packaging