System informatyczny MIS CICERO teraz z portalem internetowym
19 Jun 2019 13:49

Menedżerski system informatyczny MIS CICERO należy do liderów na rynku systemów informatycznych dla drukarń. Spółka CICERO obecnie rozszerzyła swój produkt o portal internetowy, który łączy w sobie niektóre istniejące produkty systemu z nowymi funkcjonalnościami w nowej platformie internetowej.

Struktura i cel portalu internetowego

Funkcjonalności portalu internetowego są w pełni opcjonalne i ustawialne przez prawa dostępu. Użytkownik uzyskuje dostęp do ujednoliconego środowiska, w którym są dostępne zgodnie z jego potrzebami i uprawnieniami informacje z systemu informatycznego. Format HTML pozwala na wygodny dostęp do niezbędnych informacji z systemu MIS z telefonu komórkowego, tabletu lub komputera, także poza firmą. 

Portal internetowy jest przeznaczony dla czterech typów użytkowników:

– Handlowcy firmy

Handlowcom, którzy są w trasie poza firmą, aplikacja zapewnia szybki dostęp do wszystkich istotnych informacji i dokumentów dotyczących ofert i zamówień. Wyświetlane informacje można również ustawić w taki sposób, że do portalu ma dostęp przełożony i widzi informacje wszystkich swoich podwładnych handlowców, w tym statystykę opracowanych ofert i przyjętych zleceń.

– Zewnętrzni partnerzy firmy

Zewnętrznym partnerom (agentom handlowym), którzy nie są pracownikami firmy, można udostępnić niektóre agendy portalu internetowego. Tak więc nie muszą oni zbierać informacji o zamówieniach za pośrednictwem osoby kontaktowej w drukarni. Sami mogą ewentualnie pobierać niezbędne dokumenty i przekazywać je do końcowego klienta.

– Klienci

Aby zminimalizować obciążenie pracowników ds. obsługi klienta, można udostępnić portal także klientom końcowym. Sami mogą ewentualnie pobierać dane na temat swoich zleceń – na przykład danych do druku czy stanu produkcji.

– Właściciele, ew. Kierownik produkcji

Właściciel może oprócz wydajności sprzedaży monitorować również bieżący stan procesu produkcyjnego za pośrednictwem sekcji Śledzenie miejsc pracy.

Funkcjonalności

INFORMACJE STATYSTYCZNE

Ta sekcja zawiera podsumowane informacje na temat działalności handlowych: 

popyty, opracowane oferty i przetworzone zlecenia. Są one agregowane przez handlowców, zespoły handlowe lub ewentualnie przez pewien czas – w tym przypadku podgląd służy dla Kierownika Handlu jako przegląd działalności podwładnych firmy.

ŚLEDZENIE MIEJSC PRACY

Ten obszar portalu odnosi się do procesu produkcyjnego. W tym miejscu łączą się informacje ze wszystkich obsługiwanych typów zbierania danych (dotykowe zbieranie danych, PLC, JDF/JMF). Obejmują one podstawowe informacje na temat przetwarzanego zlecenia i są uzupełniane o streamowane wideo z konkretnego miejsca pracy. Użytkownik posiada więc maksymalny i najnowszy przegląd na temat miejsca pracy.

INFORMACJE O OFERTACH I ZLECENIACH

Główna część portalu zajmuje się informacjami na temat ofert i zleceń. Są tutaj wyświetlane informacje i dokumenty z MIS CICERO, np.: materiały potwierdzające, terminy produkcyjne i handlowe, załączniki do zamówienia, stany procesu produkcyjnego, wysyłka wraz z dokumentami dostawy oraz harmonogramem wysyłki i danymi do faktury.

Dostęp do poszczególnych agend portalu można ograniczyć prawami. Cała aplikacja jest w pełni zlokalizowana, co czyni ją bardzo wszechstronnym narzędziem dla pracowników i menedżerów drukarni oraz ich partnerów handlowych.

Artykuł sponsorowany

www.iscicero.pl