Pomyśl o wewnętrznej stronie opakowania!
1 Jan 1970 06:52

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Niedawne badanie wykazało, że 40% konsumentów prawdopodobnie dokona ponownego zakupu u sprzedawcy, który dostarcza opakowania premium. To 11% wzrost w porównaniu z 29% w 2015 r. Klienci końcowi szukają i oczekują wysokiej jakości opakowań, co również dotyczy Twoich klientów. 

Co więcej, e-commerce ma wzrosnąć o 17% sprzedaży detalicznej w USA do 2022 roku. Podobne zachowania klientów można zaobserwować w całej EU i Polsce. W handlu elektronicznym, w przeciwieństwie do fizycznego handlu detalicznego, sprzedający mają mniej punktów styczności, aby zaimponować klientom, dlatego ważne jest wykorzystanie każdego punktu kontaktu, by stworzyć wyjątkowe, markowe doświadczenie. Kluczowym punktem styku, szczególnie cennym w e-commerce, jest opakowanie. Wielokolorowa, wysokiej jakości grafika zapewnia wyjątkową i zapadającą w pamięć jakość marki. Dodanie spersonalizowanej wiadomości, takiej jak wiadomość z podziękowaniami lub instrukcja produktu z boku opakowania, przenosi to doświadczenie na następny poziom. To nowa generacja wartości dodanej!

Wartość ta wzrasta dzięki coraz większej roli mediów społecznościowych. Prawie 4 na 10 konsumentów zamieściłoby zdjęcie w mediach społecznościowych w zamówieniu online, gdyby trafiło na unikatowe, markowe opakowanie. Ten trend dzielenia się doświadczeniem otwierania paczki nazywa się rozpakowywaniem. Trend rozpakowywania zyskuje popularność w internecie. Użytkownicy mediów społecznościowych tweetują, publikują, udostępniają i „lajkują” rozpakowywanie zawartości przesyłki.

BW Papersystems oferuje obecnie możliwość drukowania po obu stronach opakowania w jednym przejściu na casemakerach serii G-Grafix Flexo Folder Gluer o szerokości 2800 mm oraz na MiniPro 6.18 Flexo Folder Gluer, czyli tzw. miniline. Dodanie zespołu drukującego od wewnątrz opakowania do nowej lub istniejącej maszyny pozwoli Ci znaleźć się w czołówce trendów w branży, jednocześnie zwiększając marże w porównaniu z drukowaniem w dwóch przejściach.

Seria maszyn G-Grafix oparta na tradycji MarquipWardUnited o solidnej i produktywnej maszynie, najwyższym poziomie nadruku, przenoszenia próżniowego arkuszy i precyzyjnym dozowaniu farby zapewnia możliwość drukowania CMYK, grafiki czy blokowego nadruku dzięki szybkiemu i łatwemu przechodzeniu na określony typ prac. 

Casemaker MiniPro 6.18 FFG jest wyposażony w technologię bezpośredniego napędu zapewniającą najwyższą kontrolę wszystkich etapów produkcji opakowań przy dużej szybkości produkcji. Próżniowy transport arkuszy i zamknięte komory raklowe zapewniają doskonałą dokładność drukowania. Opatentowana technologia Corrusleeve umożliwia szybką zmianę zlecenia. 

Opracowano na podstawie materiałów firmy BW Papersystems