Po udanym ubiegłorocznym starcie PrintCity Allianz znowu będzie reprezentowany na wspólnym stoisku podczas targów Packaging Innovations w Warszawie. Dodatkowo alians zorganizuje seminarium pt. „Projektowanie opakowań, uszlachetnianie i realizacja”.
Targi Packaging Innovations w Polsce odbędą się już po raz 11. i zyskały status jednego z ważniejszych wydarzeń dla przemysłu opakowań w Europie Wschodniej. Jest to dla aliansu PrintCity dobry powód, by zwiększyć swoje zaangażowanie na tym ważnym rynku. Już w ubiegłym roku udało nam się nawiązać dużo nowych kontaktów i rozwinąć te istniejące – stwierdza Rainer Kuhn, prezes zarządu PrintCity Allianz. – Teraz za pomocą naszego seminarium chcemy dotrzeć do jeszcze większej ilości klientów oraz sprawić, by korzyści płynące z naszego łączenia kompetencji stały się dla nich jeszcze bliższe i bardziej zrozumiałe.
W centrum seminarium „Projektowanie opakowań, uszlachetnianie i realizacja” znajdzie się pudełko prezentowe Nature na kosmetyki. Dyskusja ma dotyczyć wszystkich aspektów powstawania opakowania: od wzoru, poprzez wybór materiałów i rodzajów uszlachetnień, aż do produkcji.
Seminarium odbędzie się 2 kwietnia w godzinach 14:00-15:00 w Workshop Area w hali niebieskiej. Uczestnictwo jest bezpłatne, ale organizatorzy wymagają wcześniejszego zgłoszenia uczestników. Odwiedzający otrzymają przy rejestracji bezpłatną wejściówkę.
Członkami wspólnego stoiska będą: Graficus/Epple Druckfarben (farby offsetowe & lakiery), IST Metz (systemy utwardzania UV), KAMA (maszyny sztancujące, tłoczące i klejące), PC Print/LEONHARD KURZ (folie do tłoczenia na gorąco i na zimno, hologramy), Metsä Board (tektura opakowaniowa, biały kraftliner, karton Foodservice), Merck (pigmenty efektowe), WEILBURGER Graphics (lakiery do uszlachetniania, kleje i wodne farby fleksograficzne).
Opracowano na podstawie materiałów PrintCity Allianz