Nowe rozwiązanie „Pack-in-Store” firmy Ranpak 
1 Jan 1970 08:58

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Ranpak Holdings Corp. („Ranpak”) (NYSE: PACK), światowy lider w zakresie zrównoważonych, papierowych rozwiązań opakowaniowych, wprowadza nową opcję pakowania dla sprzedawców detalicznych. Rozwiązania „Pack-in-Store” dostępne są teraz na rynkach w regionie EMEA. 

Ostatnie, bardzo znaczące zmiany w zachowaniach konsumentów miały decydujący wpływ na handel detaliczny. Luc Smeets (dyrektor ds. marketingu na EMEA w Ranpak) mówi, iż firma Ranpak bezpośrednio dostrzegła pojawienie się kolejnej zmiany – wymagań klientów w zakresie zrównoważonego rozwoju: Jako dostawca rozwiązań opakowaniowych dla branży e-commerce i przemysłowego łańcucha dostaw widzimy, iż zarówno sprzedawcy internetowi, jak i ci prowadzący sprzedaż stacjonarną mają do czynienia z gwałtownie zmieniającym się krajobrazem przedsiębiorczości i potrzebują bardziej zrównoważonych opcji z zakresu pakowania.

Najnowsze przewidywania przygotowane przez firmę Forrester potwierdzają trend, który wszyscy już zdążyliśmy dostrzec, związany ze znaczeniem gospodarki cyrkularnej w handlu detalicznym. Podkreślają one także rosnące oczekiwania w odniesieniu do obsługi zwrotów dokonywanych przez konsumentów (1). Oba te zjawiska bezpośrednio przekładają się na reputację marki i doświadczenia klientów jako czynniki, które będą miały kluczowe znaczenie w nadchodzących latach – i na tym właśnie obszarze pomocny będzie lepszy sposób pakowania towarów.

Sprzedawcy detaliczni na całym świecie podejmują wysiłki zmierzające do przyciągania konsumentów poprzez lepsze planowanie i komunikację oraz zapewnienie bardziej zrównoważonych, efektywniejszych działań. Jak najlepsze wykorzystanie dostępnej przestrzeni jest istotnym czynnikiem i może obejmować również taką opcję, jak zakup online i odbiór w sklepie. Wciąż jednak decydujące znaczenie mają doświadczenia klienta w sklepie: około 62% zakupów stacjonarnych może być dokonywanych pod wpływem impulsu (2), więc uproszczenie operacji w punkcie sprzedaży oraz zapewnienie zrównoważonych, przyjaznych marce rozwiązań ma duże znaczenie.

Luc Smeets: Klienci robiący zakupy w sklepach stacjonarnych chcą szybkiego i efektywnego pakowania, a także chcą widzieć za ladą sklepową rozwiązania opakowaniowe, które są w 100% zrównoważone i biodegradowalne. Dla sprzedawców zaś ważna jest możliwość uniknięcia konieczności magazynowania różnego rodzaju opakowań, gdyż zabiera to cenną przestrzeń. Nasz nowy system „Pack-in-Store” stanowi rozwiązanie dla każdego z tych wyzwań.

Firma Ranpak ma bogate doświadczenie w środowisku pakowania przemysłowego i w środowisku online, zaś teraz stworzyliśmy nowe rozwiązania dla sklepów detalicznych. „Pack-in-Store”, który z łatwością można włączyć w dowolny, stosowany obecnie przez sprzedawcę system, oferuje opcję ekonomiczną, prostą i pozostawiającą niewielki ślad. Zabezpieczenie wykonane w 100% z papieru pozwala zrezygnować z tradycyjnej folii bąbelkowej. Nowa gama produktów stanowi odzwierciedlenie naszego zorientowania na innowacje nakierowane na wzrost, a także zaangażowania w tworzenie przyjaznych dla środowiska rozwiązań wyrażających wartości, jakie łączą nas z wieloma klientami na całym świecie.

Opinie zwrotne otrzymane od klientów, którzy zetknęli się z nowym rozwiązaniem przedpremierowo, są bardzo pozytywne. Ranpak zwiększa obecnie zakres działalności w tym obszarze, by sprzedawcy detaliczni z regionu EMEA mogli oferować swoim klientom opakowania sprzyjające gospodarce cyrkularnej. Rozwiązanie „Pack-in-Store” zapewnia znakomitą ochronę produktu oraz oszczędność w porównaniu z systemami wykorzystującymi piankę czy folię bąbelkową, pomaga zatem chronić towary i równocześnie uzyskiwać korzyści finansowe.

Geami Wrap ’n Go

Najważniejszą innowacją „Pack-in-Store” do stosowania w sklepach jest konwerter Wrap ‘n Go. To nowy, opatentowany dozownik do opakowań Geami. Rozszerza on papier nacinany typu kraft w ochronną strukturę plastra miodu 3D, z możliwością zastosowania miękkiej bibuły jako opcji dodatkowej. Wrap ‘n Go to rozwiązanie zrównoważone, modułowe i łatwe w użyciu, niewymagające stosowania taśmy klejącej ani cięcia. Opatentowany mechanizm samonapinający zwiększa efektywność i niezawodność w porównaniu z podobnymi rozwiązaniami oferowanymi przez konkurencję, umacniając pozycję firmy Ranpak jako lidera w dziedzinie opakowań papierowych.

 

Dla handlu detalicznego bardzo przydatne są także trzy inne opcje:

Geami EX Mini to poręczne pudełko z dozownikiem zaprojektowane w celu rozciągania papieru nacinanego typu kraft w ochronną, trójwymiarową strukturę plastra miodu. Projekt pudełka podnosi jakość obsługi w sklepie, bezpośrednio pokazując klientom zaangażowanie danej marki w kwestię zrównoważonego rozwoju.

 

Geami Sheets to małe pudełko Geami z papierem nacinanym typu kraft, który można rozszerzać w ochronną, trójwymiarową strukturę plastra miodu. Jedno pudełko to aż 140 m2 materiału opakowaniowego. Bez trudu można je umieścić pod ladą.

 

FillPak Go to proste i niezwykle efektywne rozwiązanie dla firm rozpoczynających działalność lub o niewielkim zapotrzebowaniu na wypełnianie wolnej przestrzeni podczas pakowania. Łatwo integruje się z dowolnym środowiskiem pakowania.

Opracowano na podstawie informacji firmy Ranpak

 

 

––––––––

(1) Fiona Swerdlow, Sucharita Kodali, Forrester, Predictions 2022.

(2) Godwin Ofori, Newneuromarketing.com, What Psychology Knows. About Impulse Buying In 2020, 8 lipca 2020 r.