ProMach ogłasza przejęcie MBF z siedzibą we Włoszech
1 Jan 1970 13:15

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

ProMach, jeden ze światowych liderów w dziedzinie maszyn do przetwarzania i pakowania oraz innych powiązanych rozwiązań, ogłosił 25 lipca br. przejęcie MBF, jednego z wiodących globalnych producentów maszyn do napełniania i zamykania butelek. MBF jest znanym i szanowanym partnerem dla producentów wina i napojów spirytusowych na całym świecie. Dołączenie MBF jeszcze bardziej rozszerza możliwości ProMach w zakresie napełniania i zamykania butelek oraz stanowi drugie przejęcie firmy na rynku włoskim w tym roku.

Założona w 1997 r. w Weronie, we Włoszech, firma MBF jest jednym z wiodących dostawców technologii płukania, napełniania i zamykania w branży napojów. Firma posiada szerokie portfolio rozwiązań związanych z napełnianiem dla przemysłu napojów i jest najbardziej znana ze swojej innowacyjnej technologii napełniania oraz długotrwałych relacji z lokalnymi i globalnymi producentami w sektorach wina i napojów spirytusowych. Koncentrując się na ciągłych innowacjach, MBF zarejestrowała ponad 20 patentów. Firma posiada jeden zakład produkcyjny we Włoszech i spółki zależne w Stanach Zjednoczonych, Argentynie i Hiszpanii, wspierając klientów na kluczowych rynkach geograficznych dzięki lokalnej, elastycznej dystrybucji części i usługom serwisowym.

Cieszymy się, że możemy powitać zespół MBF w ProMach – powiedział Mark Anderson, prezes i dyrektor generalny ProMach. Ich dołączenie do naszej firmy kontynuuje ekspansję naszych rozwiązań w zakresie napełniania i zamykania, a także znacznie rozszerza nasz globalny zasięg na rynku alkoholi wysokoprocentowych, obszarze, w którym ciężko pracowaliśmy, aby zbudować silną pozycję.

MBF to innowacyjna firma z głębokimi relacjami z klientami. To przejęcie wzmacnia nasze zaangażowanie w dostarczanie najlepszych w swojej klasie doświadczeń dla klientów z branż winiarskiej i spirytusowej na całym świecie. MBF jest doskonałym dodatkiem do rodziny ProMach i naszego portfolio rozwiązań.

MBF z siedzibą w Weronie, we Włoszech, i jej ponad 200 pracowników dołączy do linii biznesowej ProMach’s Primary Packaging, kierowanej przez Douga Stambaugha, prezesa grupy. Linia biznesowa Primary Packaging firmy ProMach zapewnia klientom na całym świecie usprawnienia w zakresie napełniania, zamykania, etykietowania i powiązanych rozwiązań dla 12 marek produktów. Stambaugh kieruje grupą, w skład której wchodzą dwie inne marki ProMach z siedzibą w Europie, które są jednymi z wiodących dostawców w sektorze wina i napojów spirytusowych – P.E. Labellers (IT), jedna z największych na świecie firm zajmujących się dekoracyjnym etykietowaniem, oraz Zalkin (FR), jeden ze światowych liderów w dziedzinie zakrętek.

Dodanie MBF do naszej linii biznesowej Primary Packaging jest nie tylko ekscytującym, lecz także strategicznym posunięciem, które podkreśla globalny charakter naszej działalności. Wielu naszych europejskich klientów z branży spirytusowej ma długie i zaufane relacje z MBF, nie wspominając o dużych bazach instalacyjnych sprzętu MBF. Przejęcie to daje ProMach możliwość lepszej obsługi naszych europejskich klientów, a także zapewnia ciągłość dla obecnych klientów MBF na całym świecie – powiedział Stambaugh. – Jesteśmy również podekscytowani rozszerzeniem naszego portfolio produktów w branżach winiarskiej i spirytusowej. MBF ma kompleksową i innowacyjną ofertę napełniania MEDIA RELEASE, a ProMach posiada technologie przetwarzania i pakowania, które uzupełnią ofertę MBF. Pozwoli nam to zapewnić bardziej kompletne rozwiązanie dla naszych klientów.

Prezes Antonio Bertolaso, dyrektor zarządzająca Anita Bertolaso i kierownik operacyjny Giuliano Boscaro pozostaną w firmie i nadal będą kierować zespołem MBF.

Dołączenie do ProMach to ekscytująca okazja, która pozwoli nam kontynuować i rozwijać naszą oryginalną wizję, przyświecającą nam przez ponad 27 lat – powiedział Antonio Bertolaso. – Naszą filozofią zawsze było dążenie do bycia czymś więcej niż tylko zwykłym producentem maszyn. Chcemy być partnerem dla naszych klientów, tworząc długoterminowe relacje poprzez oferowanie doradztwa oraz najlepszych rozwiązań technicznych i usług dla ich potrzeb.

Opracowano na podstawie informacji firmy ProMach