Acimga uruchamia “fazę 2” aktywizacji branży druku
1 Jan 1970 09:41

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Acimga (Włoskie Stowarzyszenie Producentów Maszyn dla Przemysłu Graficznego, Przetwórczego i Papierniczego) uruchamia włoską i międzynarodową kampanię internetową „Not close, but still together” (w wolnym tłumaczeniu: „Nie blisko, ale ciągle razem”). Kampania ma na celu wsparcie branży producentów maszyn do druku, pakowania i przetwórstwa. Jednocześnie stowarzyszenie przygotowuje się do konferencji PrintAll – Future Factory, która odbędzie się 24 czerwca br., oraz do jej zapowiedzi 18 maja.

Rozpoczynając tzw. „fazę 2” Agcimga uruchomiła kampanię reklamową, która ma wspierać sektor, w którym działa. Kampania podkreśla w zaledwie kilku linijkach tekstu najwyższą jakość włoskich maszyn, kluczową rolę, jaką branża odgrywa w podtrzymaniu łańcucha dostaw (żywności i leków) oraz – przede wszystkim – przypomina o zdolności współdziałania, jaką zawsze cechowała firmy z tego sektora i która uczyniła Włochy jednym z największych światowych producentów i eksporterów technologii.

Aktywność Acimga nie ogranicza się obecnie do prowadzenia akcji reklamowej. Z myślą o wparciu producentów maszyn stowarzyszenie powróciło do pomysłu międzynarodowego wydarzenia, które co roku gromadzi ogniwa łańcucha dostaw dla druku, przetwórstwa i pakowania. Konferencja Print4All – Future Factory odbędzie się w Internecie 24 czerwca, a 18 maja (https://conference.print4all.it/en) będzie można usłyszeć jej zapowiedź. Konferencja położy nacisk na najważniejsze dla branży druku tematy zrównoważonego rozwoju i Przemysłu 4.0, a swoją wizją przyszłości podzielą się z uczestnikami międzynarodowi goście.

W pierwszej fazie zagrożenia koronawirusem koncentrowaliśmy się głównie na komunikowaniu się z naszymi członkami, uruchomiliśmy specjalne Centrum Pomocy i oraz bezpośrednią linię z placówkami” - wyjaśnia dyrektor generalny Acimga Andrea Briganti. „Teraz musimy myśleć o ponownym rozruchu. Chociaż wiele firm z naszego sektora działa w okresie kwarantanny – ponieważ świadczą kluczowe usługi – rzeczywista działalność tych firm była dotychczas ograniczona przez koronawirusa. To dlatego uruchomiliśmy prostą, ale skuteczną kampanię w językach włoskim i angielskim, by przypomnieć wszystkim, co reprezentujemy i co się nie zmieni: doskonałość w działaniu, współpracę w łańcuchu dostaw. To nie tylko działanie informacyjne, ale również chęć uświadomienia interesariuszom, tak instytucjonalnym, jak i rynkowym, że Włochy nie stanęły i są gotowe zaoferować swoje techniczne rozwiązania, tak samo jak wcześniej”.

Na podstawie informacji Acimga opracował TK