API Group nawiązuje strategiczną współpracę z firmą Haney
1 Jan 1970 11:07

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

API Group, specjalizująca się w rozwiązaniach wzmacniających przekaz markowych produktów, poinformowała o rozpoczęciu strategicznej współpracy z firmą Haney. Obejmuje ona ścisłe partnerstwo, uwzględniające sferę kreacji i wdrażania odpowiednich rozwiązań technologicznych przy projektowaniu i produkcji opakowań na produkty marki VIA Alliance – programu partnerskiego firmowanego przez Haney.

Haney to firma specjalizująca się w tworzeniu prototypów opakowań. Zapoczątkowany przez nią program – VIA Alliance – ma być wsparciem dla klientów z segmentu opakowań konsumenckich z USA w poszukiwaniu nowych możliwości rynkowych. Zakłada on wykorzystywanie najnowszych, innowacyjnych i „inteligentnych” rozwiązań opakowaniowych we współpracy z czołowymi firmami działającymi w tej branży. API Group, specjalizująca się w produkcji folii, laminatów i materiałów holograficznych znajdujących zastosowanie także w branży opakowań (m.in. na napoje, konfekcję, wyroby tytoniowe, perfumy, kosmetyki i środki pielęgnacyjne), dołączyła do grona partnerów programu.

Właściciele marek z szeroko rozumianej branży dóbr konsumpcyjnych, którzy nawiązali współpracę z firmą Haney w zakresie tworzenia prototypów opakowań, testowych oraz opakowań wykorzystywanych w e-handlu, uzyskali obecnie dostęp do szerokiego portfolio materiałów i technologii API.

Mówi Richard Burnhouse – dyrektor handlowy API Group: „Doskonale rozumiemy siłę kooperacji i partnerskiego podejścia stosowanego przez tak otwarte firmy jak Haney. Dzięki nawiązaniu z nią współpracy możemy ze swojej strony zaproponować jeszcze większą wartość dodaną w naszych rozwiązaniach oferowanych klientom. Obecność w programie VIA Alliance innych znaczących firm otwiera przy tym pole do współpracy z ich projektantami przy tworzeniu łamiących schematy i wyróżniających się opakowań. Jesteśmy dumni z naszych produktów, ale równie dużą wagę przywiązujemy do naszych zdolności i kwalifikacji w zakresie kreacji i doradztwa technologicznego. Stale rozwijamy tę część naszej oferty, by pomagać i inspirować właścicieli marek oraz projektantów w zakresie tworzenia niebanalnych rozwiązań opakowaniowych”.

Właściciele marek uczestniczący w programie VIA Alliance uzyskają dostęp do pełnego portfolio produktów API. Obejmuje ono m.in. najnowsze osiągnięcia technologiczne w zakresie folii, laminatów i materiałów holograficznych. W założeniach producenta są one projektowane tak, by maksymalizować atrakcyjność wizualną finalnych opakowań - zarówno podczas ekspozycji na półce sklepowej, jak i poza nią.

W ramach programu jego uczestnicy uzyskają też dostęp do jednej z najnowszych propozycji API Group – nie zawierającego folii laminatu Transmet, będącego zdaniem firmy atrakcyjną i proekologiczną alternatywą dla tradycyjnych laminatów metalizowanych.

Mówi Dan Haney – współzałożyciel i prezes firmy Haney: „Z dumą witamy API Group wśród partnerów programu VIA Alliance, na który składa się najwyższej klasy portfolio materiałów i rozwiązań technologicznych, znajdujących zastosowanie przy produkcji opakowań. API wnosi do naszej inicjatywy najwyższej jakości wyroby dekoracyjne, innowacyjne technologie, wiedzę techniczną, światowy zasięg działania i – co niezwykle istotne – pasję w realizowaniu swoich zamierzeń i planów. Firma API doskonale rozumie, że w obecnych czasach produkcja nawet najlepszych wyrobów i ich sprzedaż tradycyjnymi kanałami jest niewystarczająca. Najlepsze w swojej klasie, otwarte w myśleniu i działaniu firmy takie jak API, Haney i pozostali partnerzy programu VIA Alliance przekształcają – m.in. za sprawą tego rodzaju platform i ścisłego w ich ramach partnerstwa – cały rynek opakowań na dobra konsumenckie. Liczymy na długą i owocną współpracę z całym zespołem API”.

Źródło: API Group