API na targach PCD w Paryżu
1 Jan 1970 13:36

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

W dniach 18-19 stycznia br. w Paryżu odbywały się targi PCD 2017, dedykowane rozwiązaniom opakowaniowym dla branży kosmetycznej. Wśród ich wystawców znalazła się m.in. firma API – producent specjalistycznych folii i laminatów, znajdujących zastosowanie m.in. w tej części rynku. Jej obecność koncentrowała się na prezentacji najnowszych trendów w opakowaniach, skierowanych do producentów kosmetyków. API promowała na PCD zarówno produkty ze swojej oferty, jak też usługi wspierające firmy kosmetyczne w ich codziennej działalności.

Przez oba dni wystawy na stoisku API obecny był David Peters – Creative Development Manager, który udzielał klientom rad dotyczących uzyskania optymalnego efektu końcowego przy projektowaniu i tworzeniu opakowań na perfumy czy kosmetyki. Pomocne dla tych działań ma być m.in. API Trends Folio – pakiet usług stanowiący swego rodzaju inspirację dla projektantów, agencji reklamowych i właścicieli marek przy tworzeniu atrakcyjnych wizualnie, wyróżniających się na półce sklepowej opakowań.

„PCD to idealna okazja, by zaprezentować nasz zestaw kreatywnych usług wchodzących w skład Trend Folio, będących swego rodzaju wskazówką dla producentów opakowań kosmetycznych oraz właścicieli marek. Z przyjemnością spotkaliśmy się z licznymi projektantami, drukarzami i właścicielami marek, przedstawiając im naszą bogatą ofertę folii, laminatów i rozwiązań holograficznych. Wspólnie zastanawialiśmy się, jak – bazując na ostatnich trendach w tej branży – stworzyć wyjątkowe, atrakcyjne dla oka i wyróżniające się na tle pozostałych opakowanie”.

Warto dodać, że już w lutym br. David Peters po raz kolejny zawita do Polski, by spotkać się z rodzimymi przedstawicielami agencji reklamowych i drukarń oraz właścicielami marek. Następną okazją do kontaktu z nim będą kwietniowe targi Packaging Innovations, na których z własnym stoiskiem – już po raz drugi z rzędu - pojawi się firma API Folie Polska, lokalny oddział API. Mówi Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca: „Już dziś serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska i do aranżowania spotkań z Davidem Petersem. W ostatnich miesiącach znacząco rozbudowaliśmy naszą ofertę o różnego rodzaju usługi i produkty, dedykowane dla branży opakowań i etykiet. Targi Packaging Innovations traktujemy więc jako świetną możliwość do ich zaprezentowania klientom z Polski. Mamy nadzieję, że połączenie bogatego portfolio z fachową wiedzą i doradztwem będzie dla wielu osób wystarczającym „magnesem” do odwiedzenia naszego stoiska”.

Źródło: API Folie Polska

David_Peters

David Peters