Dobry insight to nie wszystko, czas na opakowanie 
1 Jan 1970 06:08

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Wprowadzenie nowego produktu lub marki na rynek jest zawsze dużym wyzwaniem. Wiele pomysłów, również tych wydawałoby się dobrych, nie odnosi sukcesu, ale są też takie, które na stałe wpisują się w styl życia i przyzwyczajenia zakupowe konsumentów. Czym różnią się od tych, które nie zdołały przebić się do konsumenckiego mainstreamu? Otóż są to pomysły, które odpowiadają na potrzeby konsumentów, tak zwane insighty, czasem ukryte tak głęboko, że konsument nawet nie jest ich świadomy. To właśnie dobrze zidentyfikowany i zaadresowany insight stanowi o sukcesie rynkowym produktów. Jednak czasami nawet najlepszy insight wydaje się być niewystarczający. Dlaczego? 

W CANPACK jesteśmy przekonani, że wyjątkowe produkty zasługują na wyjątkowe opakowania. 

W myśl powiedzenia „Wyróżniaj się albo zgiń” producenci i marki nie mogą pozwolić sobie na bylejakość opakowań swoich produktów. Dlatego, aby dotrzeć do świadomości konsumentów oraz pozostać w niej na długo, szukają pomysłów na opakowania, które pozwolą ich produktom „błyszczeć” na zatłoczonych sklepowych półkach. 

CANPACK jest producentem innowacyjnych i przyjaznych środowisku opakowań: aluminiowych puszek napojowych, butelek szklanych, opakowań metalowych dla żywności oraz zamknięć koronowych. 

W ciągu 30 lat działalności wypracowaliśmy elastyczną, skuteczną i obopólnie korzystną strategię bliskiej współpracy z klientami. Naszą naczelną zasadą jest indywidualne podejście do klientów i koncentracja na realizacji wyznaczonych celów. Świadczymy usługi obejmujące cały proces produkcji opakowań – od etapu pomysłu, poprzez projektowanie, na produkcji i dostawie kończąc. 

Mamy doświadczenie w wielu modelach współpracy, a naszym klientom oferujemy między innymi: 

– Wsparcie w zakresie identyfikacji insightów konsumenckich i inspiracji 

– Szkolenia dedykowane zespołom marketingowym klienta oraz agencjom kreatywnym, mające na celu pomoc w zrozumieniu procesu produkcji opakowań i późniejsze wykorzystanie tej wiedzy w codziennej pracy 

– Współpracę z agencjami, którym pomagamy wykorzystywać techniczne możliwości druku i dostępne efekty specjalne 

– Udział w „Dniach Innowacji”, które mają na celu prezentację i omówienie oferty CANPACK, trendów rynkowych, jak również wypracowanie pomysłów na nowe rozwiązania opakowaniowe czy graficzne obejmujące m.in.: efekty specjalne, które wspierają branding i projektowanie graficzne; innowacje techniczne, wzmacniające wartość dodaną produktu; nowoczesne technologie nadruku, wspierające działania promocyjne marek; indywidualne rozwiązania z zakresu projektowania przemysłowego, dostosowane do potrzeb klienta (np. „Book of Ideas” CP Glass)

– Wsparcie na etapie projektowania w celu maksymalizacji wykorzystania możliwości technologicznych puszki 

– Wydruki testowe, pozwalające na sprawdzenie końcowego efektu przed zleceniem produkcji 

– Weryfikację pomysłów kreatywnych przy wykorzystaniu technologii Virtual Store i Eyetracking, mającą na celu zminimalizowanie ryzyka 

– Pełne przygotowanie do druku i oczywiście sam druk

Spośród wymienionych powyżej usług szczególną wagę przykładamy do efektów specjalnych. Obecnie oferujemy ponad 20 różnych możliwości dekoracji puszki, obejmujących efekty typu „touch-and-feel”, uszlachetnianie, efekty termo- i fotoaktywne, a także usługę druku na wieczku i rozwiązania wspierające akcje promocyjne klientów. 

Przykładem efektów idealnie wpasowujących się w trendy konsumenckie – w tym przypadku trend personalizacji – są cieszące się rosnącą popularnością: 

– Multiprint – pozwalający na druk 24 różnych projektów w jednej serii produkcyjnej 

– Quadromix – pozwalający na druk 4 różnych projektów w jednej serii produkcyjnej w ramach jednej palety kolorystycznej 

– Duomix/Complexmix – pozwalający na druk 2 zupełnie różnych projektów graficznych w jednej serii produkcyjnej 

Innym przykładem jest nowy, wyjątkowy efekt typu touch-and-feel w naszej ofercie o nazwie Satin Effect, który nadaje opakowaniu wyjątkowe, matowe wykończenie, w dotyku przypominające miękką tkaninę.

Aby poznać więcej szczegółów na temat możliwości współpracy, jak również samej oferty, zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska na targach BrauBeviale, 12-14 listopada 2019, Norymberga. Zaprezentujemy tam aktualną ofertę opakowań napojowych oraz innowacje w zakresie rozwiązań litograficznych. 

Opracowano na podstawie materiałów firmy CANPACK