Opakowanie „Un-Share” – Pudełko-sejf na odcisk palca
1 Jan 1970 14:34

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Przez ostatnie kilka lat firma Starburst realizowała misję/akcję marketingową zachęcającą do miłości własnej i dbałości o siebie pod hasłem „You Are a Pink Starburst”. W tym roku marka celebruje podejście „me-first”, na które składają się umiejętność rozpoznawania własnych potrzeb oraz docenianie wszystkiego, czym wyróżniamy się na tle innych ludzi. W celu wzmocnienia przekazu przygotowała opakowania, które nie tylko przypominają o odkrywaniu szczęścia na co dzień, ale również wyróżniają się wyjątkową technologią.

Któż nie zna charakterystycznych kwadratowych cukierków Starburst o owocowych smakach? W USA znają je doskonale; w badaniach przeprowadzonych przez portal CandyStore.com podczas ubiegłorocznego święta Halloween zostały wybrane czwartą najpopularniejszą marką słodyczy. Wśród miłośników Starburst największym wzięciem cieszy się różowa odmiana cukierków o truskawkowym smaku; wśród celebrytek nie kryjących dla nich swojego uwielbienia znalazła się m.in. Paris Hilton. 

Jak się zdaje, również Starburst zdał sobie sprawę, że różowe cukierki mają najwięcej fanów, którzy – jak Joey z popularnego sitcomu – nie chcą dzielić się swoim jedzeniem. Ale jak przeciętny miłośnik marki Starburst może uchronić swoje malutkie skarby przed chciwymi obcymi rękami? Odpowiedź jest oczywista: w sejfie. 

W ten sposób cukierki „Starburst All Pink” trafiły do opakowań o nazwie „Un-Share” (w wolnym tłumaczeniu: „na wyłączność”). Stworzone we współpracy z Mycube Safe, rodzinną firmą zajmującą się produkcją domowych sejfów, nowe opakowanie jest... sejfem oczywiście. Niepowtarzalnym, przygotowanym specjalnie dla kampanii Mars Starburst, różowym i przypominającym wielki cukierek. Na dodatek z dostępem zabezpieczonym odciskiem palca. Jak przekonuje producent słodkości, te markowe sejfy zostały zaprojektowane nie tylko do ochrony cennych różowych Starburst, ale również do przechowywania osobistych skarbów i pamiątek, które inspirują chwile szczęścia. 

Debiut nowego opakowania przypadł dokładnie na dzień 7 października 2022 r.; smakosze cukierków Starburst, którzy tego dnia odwiedzili dedykowaną stronę internetową Starburst.com/AllForMe i wyznali, co kochają w sobie najbardziej, mieli szansę wygrać swoje własne pudełko „Un-Share” z różowymi słodyczami. Choć fani znają i kochają nasze standardowe opakowania Starburst All Pink, postanowiliśmy zmienić scenariusz i dostarczyć im nasze pierwsze opakowanie „Un-Share” wykorzystujące technologię biometryczną Mycube wbudowaną w każdy sejf All Pink – wyjaśnia Martin Terwilliger, dyrektor marketingu w Mars Wrigley. 

Z myślą o wspieraniu miłości do siebie Starburst nawiązał współpracę z Tefi Pessoa, osobistością mediów społecznościowych, influencerką i rzeczniczką „self-love”, która pomaga firmie w zachęcaniu jednostek do „zaakceptowania ich wewnętrznego różowego Starburst i cieszenia się tym wszystkim, dzięki czemu promieniejemy”. Pessoa tworzy treści społecznościowe w imieniu Starburst, w których pokazuje opakowania All Pink „Un-Share” w akcji i przypomina swym obserwatorom, by stawiali siebie na szczycie listy zadań. 

Pomysł z opakowaniem-sejfem, który narodził się jako chwyt marketingowy i ciekawostka dla wybranych, ma szansę na dalszy ciąg. Część internetowych serwisów branżowych informuje, że wkrótce nietypowe opakowania „na wyłączność” trafią do największych dystrybutorów marki. Wtedy każdy będzie mógł znaleźć bezpieczne miejsce na przechowywanie najsłodszych cukierków... i wspomnień. 

Opracowano na podstawie materiałów firmy Mars Wrigley