Pięknem otuleni dzięki rozwiązaniom firmy Merck
1 Jan 1970 13:12

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Pierwsze wrażenie się liczy – i to bezwzględnie. Zarówno wtedy, kiedy poznajemy nowych ludzi, jak i – jeszcze bardziej – gdy idziemy na zakupy. Klientom w sklepie ledwie kilka sekund zajmuje podjęcie decyzji o zakupie produktu. Aż na 94% ich decyzji wpływa jego wygląd. Opakowanie, które przemawia do emocji, jest w tej sytuacji absolutnie kluczowe. Dzięki wspaniałym rozwiązaniom opakowaniowym firmy Merck możesz liczyć na zmotywowanie do zakupów jeszcze większej liczby konsumentów.

Musimy pogodzić się z tym, że żyjemy w powierzchownym świecie. Większości rzeczy poświęcamy trwający ułamek sekundy rzut oka i, jeśli nas nie zachwycą, natychmiast ruszamy dalej. To spostrzeżenie jest szczególnie prawdziwe w świecie kosmetyków; skoro ich głównym celem jest upiększanie urody, to również ich opakowania muszą wysyłać identyczne sygnały. Jak osiągnąć ten cel? Najlepszy sposób to użycie podobnych upiększeń. 

Wyrafinowane efekty osiągamy dzięki włączeniu do opakowań pigmentów perłowych. Dodaje to specjalnego wymiaru jakości premium, głębi i blasku, przyciągając uwagę niezdecydowanych klientów i podnosząc sprzedaż; wszak 70% decyzji o zakupie podejmujemy spontanicznie przed półką sklepową. Co więcej, nasze perłowe lub skrzące się pigmenty podnoszą wartość dodaną także po zakupie: za każdym razem, gdy użytkownik otwiera toaletkę, to one stanowią przyjemny dowód na to, że dokonał zakupu właściwego produktu. Prócz pięknych opakowań zapewniamy również praktyczne korzyści; przykładem mogą być nasze inteligentne rozwiązania do znakowania laserowego, które pomagają Wam zabezpieczyć się przed podróbkami i gwarantują właściwą i trwałą identyfikację produktu nawet wtedy, gdy do wnętrza opakowania przeciekł płyn z zapakowanego produktu. W odróżnieniu bowiem od etykiet drukowanych, laserowych znaczników nie zmyjemy rozpuszczalnikami. 

Fantastyczne efekty z drukiem RGB

Jeszcze niedawno „ludowa mądrość” głosiła, że druk kolorami z palety RGB jest niemożliwy. Ale to już nieprawda! Prawdziwy druk RGB stał się dostępny dzięki naszej opatentowanej technologii: to pierwsza prawdziwa innowacja w druku kolorów od przeszło dekady. Pozwala tworzyć żywe, lśniące powierzchnie z tak gładkimi przejściami tonalnymi, że musisz je zobaczyć, by w nie uwierzyć. Nasza technologia imituje nawet powierzchnie metalizowane o pożądanym odcieniu. Druk RGB łamie reguły, w których tkwi druk konwencjonalny, zapewniając Wam całkowicie nowe możliwości w zakresie upiększania projektów opakowań.

Motywy drukowane w RGB zdają się świecić z głębi, ponieważ interferencyjne pigmenty, zamiast pochłaniać światło, natychmiast je odbijają. Chociaż subtraktywny druk CMYK nadal dominuje na rynku komercyjnym, rewolucja RGB stanowi ciekawą alternatywę. Wszyscy znamy przestrzeń kolorów RGB, bo widzimy je na ekranach wyświetlaczy. Teraz można skorzystać z nowej techniki druku RGB, dzięki której upiększymy swe opakowanie. 

Upiększające wartości wewnętrzne

Niepisana zasada brzmi, że opakowanie kosmetyków musi być upiększone efektami powierzchniowymi oraz elementami dekoracyjnymi. Jednym z niezawodnych sposobów, by to osiągnąć, jest wymieszanie polimerów z pigmentami perłowymi. Rezultat zapewnia połysk i blask oraz wyraźną głębię. Światło, w zależności od kąta patrzenia, zostaje odbite w różnych kierunkach, a najsilniej na krawędziach. To bardzo efektywna technika służąca podkreślaniu geometrii słoików, butelek, flaszek i wielu innych typów pojemników. Przy tym wszystkim możemy uzupełniać wygląd opakowania różnymi kształtami, logotypami i innymi motywami. 

Nasza opatentowana technologia IM3D wykorzystuje te właściwości pigmentów efektowych i sprawia, że powierzchnie płaskie zyskują trójwymiarowy wygląd. Rezultat jest wprost nieprawdopodobny: klienci nie są w stanie powstrzymać się przed dotknięciem opakowania i sprawdzeniem, czy mogą ufać swym oczom. To wrażenie odpowiada za osiągnięcie podwójnego efektu zaskoczenia przed półką sklepową: po raz pierwszy, gdy klient dostrzega trójwymiarową strukturę przestrzenną, i drugi, gdy po dotknięciu powierzchni uświadamia sobie, że w rzeczywistości jest ona płaska. Efekt fascynuje oraz emocjonalnie angażuje. Ludzie kochają być zaskakiwani i nagradzają takie uczucia lojalnością względem marki.

Etykiety znakowane laserowo

Jednak, co oczywiste, sam ładny wygląd nie wystarczy. Na szczęście nasze rozwiązania do znakowania laserowego zapewniają Twoim opakowaniom inteligentną wartość dodaną. Znakowanie laserem pozwala na wiele więcej niż konwencjonalny druk. Daty przydatności do użycia, listy substancji kosmetycznych (INCI) oraz inne istotne informacje można dodawać w trwały sposób, bo oznaczeń laserowych nie usuniemy za pomocą rozpuszczalnika lub w inny niepozostawiający śladów sposób. Tak zyskujemy gwarancję, że – dla przykładu – kody kreskowe pozostaną czytelne i będą zabezpieczone przed fałszowaniem. W równie prosty sposób można dodawać kody QR lub Data Matrix, które pokierują klientów na stronę internetową producenta, gdzie będą mogli znaleźć oferty specjalne, uzyskać dodatkowe informacje albo wziąć udział w kampaniach promocyjnych. 

W odróżnieniu od zwykłego druku znakowanie laserowe jest realizowane metodą bezkontaktową. Całą pracę wykonuje skoncentrowany promień światła, co umożliwia znakowanie nawet wnętrz pojemników. W trakcie procesu zużywamy wyłącznie energię elektryczną, dlatego system wymaga ograniczonej konserwacji oraz jedynie minimalnego czyszczenia. Doskonałe rezultaty są dostępne od ręki. Lasery są też znacznie bardziej precyzyjne od farb – wykluczamy w ten sposób ryzyko rozmazania, a bardzo drobne, skomplikowane wzory uzyskujemy bez najmniejszego problemu.

Znakowanie laserowe z użyciem naszych pigmentów z serii Iriotec 8000 pozwala w szybki i prosty sposób uzyskać trwałe efekty o doskonałym kontraście. Możemy stworzyć zarówno jasne, jak i ciemne oznaczenia (od czarnego, przez pełną gamę odcieni, aż do bardzo jasnoszarego), w dodatku bez żadnych ograniczeń co do koloru samego opakowania. 

Artykuł sponsorowany