Atrakcyjny pojemnik przemawia do konsumentów
1 Jan 1970 20:37

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Innowacyjny, specjalnie zaprojektowany przez RPC Superfos pojemnik pomaga czeskiej firmie spożywczej przyciągnąć i utrzymać klientów. Przykuwające wzrok i wygodne opakowanie do sałatek i wyrobów garmażeryjnych Varmuza firmy Delimax jest oznaczone z boku kodem QR, dzięki któremu klienci mogą dowiedzieć się więcej o firmie i jej artykułach delikatesowych.

Produkty Varmuza marki Delimax sprzedawane są w formowanych wtryskowo pojemnikach RPC Superfos w dwóch wielkościach – 210 ml i 480 ml. Obie wersje wykorzystują technikę etykietowania w formie (IML) w celu prezentowania atrakcyjnego wizerunku rodziny produktów i przedstawienia konsumentom informacji o ofercie firmy Delimax, jej historii i składnikach wyrobów, które można wyświetlić na ekranie smartfona po zeskanowaniu kodu QR.

Innym ważnym elementem opakowania jest jego mocna i praktyczna wciskana pokrywka z wgłębieniem, które zwiększa wygodę użytkowania i nadaje pojemnikowi charakterystyczny wygląd.

Pojemnik jest rezultatem badań rynkowych przeprowadzonych przez firmę Delimax, która od dawna współpracuje z RPC Superfos. „Wiemy, że nasi klienci wysoko cenią wygodę w codziennym użytkowaniu, a nasz nowy pojemnik właśnie to im oferuje” – wyjaśnił Petr Grabec z Delimax. „Ponadto staramy się wzmocnić nasze relacje z klientami przez przejrzystą komunikację i uważam, że w obu tych sferach osiągamy efekty dzięki naszemu nowemu opakowaniu od RPC Superfos”.

Sałatki i wyroby garmażeryjne Varmuza są dostępne w sklepach spożywczych i supermarketach w całych Czechach, gdzie Delimax jest największym producentem żywności.

Źródło: RPC