CANPACK nowym partnerem Akademii Przyszłości
1 Jan 1970 14:00

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Grupa CANPACK, jeden z największych producentów opakowań, w ramach realizacji swojej globalnej strategii CSR aktywnie wspiera inicjatywy, których celem jest odkrywanie potencjału, talentów i nowych możliwości wśród najmłodszych. Firma zaangażowała się w partnerstwo z Akademią Przyszłości – to jeden z największych ogólnopolskich projektów społecznych, który pomaga dzieciom budować poczucie własnej wartości. Dzięki wsparciu CANPACK Akademia będzie mogła rozwijać swoje projekty. W ramach edycji 2021/22 Akademia zamierza objąć swoim programem ponad 1800 dzieci w całej Polsce.

Współpraca z Akademią Przyszłości jest dla nas istotnym projektem, wpisującym się w naszą globalną strategię zrównoważonego rozwoju. Od lat wspieramy rozwój młodych talentów, pomagając im realizować ich pasje i rozwijać potencjał. Zdajemy sobie sprawę, że aby rozwinąć skrzydła, młodzi ludzie potrzebują pewności siebie i wiary we własne siły. Współpraca z Akademią Przyszłości daje nam pewność, że wsparcie udzielone młodym ludziom będzie zgodne z ich faktycznymi potrzebami – podkreśla Małgorzata Podrecka, CANPACK.

CANPACK zdecydował się również wykorzystać doświadczenia Akademii podejmując działania skierowane do swoich pracowników i ich dzieci. W efekcie powstał pilotażowy projekt Domowej Akademii Przyszłości pod hasłem „You can. Feel it!”, będący serią warsztatów online prowadzonych w warunkach domowych przez trenerów ze Stowarzyszenia Wiosna, których celem jest wspieranie dzieci w odkrywaniu ich mocnych stron, podnoszenie szans oraz wzmacnianie świadomości rodziców jako partnerów w rozwoju.

To pierwsza współpraca Akademii w takiej formule, gdzie Partner korzysta z potencjału programu realizując działania dla pracowników. Stowarzyszenie we współpracy z zespołem CANPACK zaadaptowało metodologię Akademii do warunków domowych. Z pierwszej edycji skorzystało ponad 60 rodzin – warsztaty przeprowadzono zarówno wśród dzieci, jak i ich rodziców.

Ten projekt ma dla nas duże znaczenie – mówi Joanna Sadzik, prezeska Zarządu Stowarzyszenia Wiosna realizującego Akademię Przyszłości. Cieszy nas, że również biznes dostrzega to, co w Akademii stawiamy na pierwszym miejscu – że to od pewności siebie, poczucia własnej wartości zależy przyszłość dzieci. Pomysł Domowej Akademii Przyszłości wyszedł od CANPACK, wspólnie tworzyliśmy agendę – to przykład realnego, owocnego partnerstwa pomiędzy NGO a biznesem.

Opracowano na podstawie informacji Grupy CANPACK