CANPACK pracuje z Borjomi nad pierwszą linią wód smakowych
1 Jan 1970 14:00

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

We współpracy z Grupą CANPACK, jednym z największych producentów opakowań, Borjomi stworzyło swoją pierwszą linię wód smakowych w puszkach. Wprowadzenie na rynek smakowej wody mineralnej w puszkach stanowi kamień milowy w 130-letniej historii marki.

Wody smakowe Borjomi są naturalnie gazowane, a w składzie ich receptury znajdują się owoce i zioła. Stylowe, smukłe puszki aluminiowe stworzone przez CANPACK chronią zawartość przed dostępem powietrza i światła, aby zachować wyjątkowe, naturalne właściwości wody smakowej. Wykorzystany do produkcji puszki efekt specjalny MATT nadaje opakowaniu naturalny wygląd i podkreśla jasną kolorystykę litografii inspirowaną smakami napojów (np. cytrusowo-imbirowym i limonkowo-kolendrowym). Nowa linia wód nawiązuje do trendu związanego z dążeniem do świadomego, zrównoważonego stylu życia w zgodzie z naturą, co jest charakterystyczne szczególnie dla konsumentów mieszkających w miastach.

Pracujemy z naszymi klientami w myśl zasady, że opakowanie powinno podkreślać zarówno zalety napoju, jak i niepowtarzalny charakter marki. Współpraca z marką Borjomi, która z jednej strony ma długą historię, a z drugiej wnosi powiew świeżości do codziennego życia, była dla nas wyjątkowa. Efekt specjalny MATT nadał opakowaniu delikatną, matową teksturę podkreślającą unikalny charakter marki. Cieszymy się, że to nasze puszki uczestniczą w pisaniu kolejnego rozdziału w jej wieloletniej historii — powiedział Stephen McAneny, dyrektor handlowy w CANPACK.

Dzięki linii wód smakowych Borjomi chcieliśmy przybliżyć konsumentom smaki natury. Zależało nam na stworzeniu opakowań, które podkreślają i zachowują właściwości naszej juwenilnej wody mineralnej. Dzięki współpracy z CANPACK mogliśmy urzeczywistnić naszą wizję stworzenia pierwszej linii smakowych wód w puszkach – powiedziała Nataliia Revika, dyrektorka ds. zarządzania portfolio produktów w IDS Borjomi International.

Opracowano na podstawie informacji Grupy CANPACK