CANPACK rozszerza ofertę o nowy lakier
1 Jan 1970 13:48

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Grupa CANPACK, producent aluminiowych puszek napojowych, opakowań dla przemysłu spożywczego i chemicznego, butelek szklanych oraz zamknięć koronowych, wyprodukował dla swojego klienta Plzensky Prazdroj Slovensko a.s., należącego do japońskiego koncernu ASAHI, puszkę z wyjątkowym efektem SATYNA.

Do produkcji puszki aluminiowej dla marki SARIS Ejl został wykorzystany nowatorski lakier, który nadaje opakowaniu wyjątkowy, matowy efekt, w dotyku przypominający miękką tkaninę. Zastosowanie efektów specjalnych oraz charakterystycznej grafiki pozwoliło na podkreślenie tradycyjnego charakteru marki. Nowe opakowanie SARIS Ejl wyprodukowane przez CANPACK jest pierwszym produktem na rynku, wykorzystującym unikalny efekt SATYNA.

„Wiemy, jak ważne dla naszych klientów jest wyróżnienie produktu na półce, dlatego wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, zespół technologów i grafików CANPACK nieustannie pracuje nad poszerzeniem oferty produktowej, poszukując innowacyjnych rozwiązań w zakresie litografii. Rezultatem takiej współpracy jest nasz nowy lakier wykorzystujący efekt SATYNA, który wzbogacił paletę efektów specjalnych dostępnych w ofercie CANPACK” – podkreślił Stephen McAneny, Group VP Commercial w Grupie CANPACK.

Źródło: CANPACK