Coca-Cola w limitowanych opakowaniach
1 Jan 1970 12:46

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Nadchodzi lato, a wraz z nim nowa kampania promocyjna koncernu Coca-Cola i specjalne etykiety na limitowanej serii opakowań. Na butelkach standardowego wariantu oraz Zero Sugar o pojemności 0,5 l pojawi się hasło „Otwarte na lato” zachęcające do skosztowania zimnego napoju oraz wiersz, który ma zachęcać do czerpania radości z tej pory roku.

Rozpoczęta 17 maja kampania, która potrwa do 8 sierpnia, koncentruje się na świętowaniu lata po długiej zimie kojarzącej się z poważnie ograniczonymi kontaktami osobistymi. Mimo to koncern nie omieszkał przypomnieć, że w związku z trwającą pandemią należy czynić to z zachowaniem niezbędnych środków bezpieczeństwa. Coca-Cola podkreśla więc, że choć nowe opakowania mają zachęcić ludzi do wykorzystywania możliwości do ponownego zbliżenia między ludźmi, jakie niesie ze sobą lato, jednak bez narażania się na związane z tym ryzyko zakażeń.

W sumie powstały 24 wiersze. Sześć z nich można też znaleźć na lodówkach z napojami oraz na większych butelkach. Akcji towarzyszyć będzie kampania „Lato smakuje lepiej z Coca-Colą”, która podkreśla, że letnie rozrywki lepiej smakują z tym zimnym napojem.

Opracowano na podstawie informacji firmy Coca-Cola