Coveris nabywa Amberley Adhesive Labels
1 Jan 1970 08:30

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Jeden z wiodących niezależnych producentów etykiet w Wielkiej Brytanii , firma Amberley Adhesive Labels, została przejęta przez giganta opakowaniowego - Coveris. Międzynarodowa grupa z siedzibą w Wiedniu zakupiła prawa własności etykiet samoprzylepnych Amberley. „Dzięki Coveris znaleźliśmy odpowiedniego partnera na dobrą przyszłość. Wspólnie wykorzystamy wiedzę i zasoby związane z etykietami Coveris, aby przenieść nasz biznes na wyższy poziom ”- mówi Trevor Smith, właściciel firmy Amberley.

Amberley zyskał renomę dzięki produkcji małych nakładów etykiet i jest jednym z głównych użytkowników technologii druku cyfrowego HP Indigo. Amberley był jedynym brytyjskim dostawcą etykiet biorącym udział w kampanii „Share a Coke”, a także pionierem srebrnego atramentu Indigo. Posiada obecnie  trzy flagowe maszyny drukujące Indigo WS6800.

Firma zainstalowała również w maszyny fleksograficzne do produkcji etykiet samoprzylepnych i opakowań, instalując w ub. r. Edale FL3 wyposażone w automatyzację Aiir oraz technologię szybkiego przetwarzania.

Dennis Patterson, President Labels & Board w firmie Coveris, mówi: „Amberley to odnoszące sukcesy przedsiębiorstwo z udokumentowanymi osiągnięciami, dostarczające klientom wysokiej jakości rozwiązania.  Tym samym jest ono doskonałym uzupełnieniem oferty Coveris, dla poszerzenia swojej oferty na rynku produkcji etykiet. ”

Istnieją już nieokreślone plany inwestycji w spółkę Blanford Forum, dzięki której Amberley stanie się flagowym producentem drukowanych cyfrowo etykiet w grupie Coveris. Jakob Mosser, dyrektor generalny Coveris, komentuje: „Wprowadzając naszą strategię Coveris, wyraźnie zobowiązaliśmy się do inwestowania i rozwijania naszej działalności w obszarach o wysokim potencjale. Przejęcie Amberley wyraźnie stanowi podstawę tego przedsięwzięcia. Z niecierpliwością (…) dalszy rozwój potencjału naszego nowego zakładu. ”

Na podstawie informacji portalu Print Business opracowała AP