Czas na SHOW! Heidelberg zaprezentuje nową ofertę
1 Jan 1970 12:10

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Pomimo trudnych warunków rynkowych Heidelberger Druckmaschinen (Heidelberg) systematycznie rozwija innowacje dla globalnego przemysłu poligraficznego. „It's SHOWTIME” to hasło międzynarodowej imprezy dla klientów z branży cyfrowej, która odbędzie się 23 czerwca 2021 r. i podczas której zaprezentowane zostaną liczne nowe i ulepszone rozwiązania do druku komercyjnego, opakowaniowego i etykietowego.

Inteligentne rozwiązania, które drukarnie mogą wykorzystać do dalszego podnoszenia swojej konkurencyjności, zostaną pokazane w krótkich prezentacjach odbywających się na żywo. Każdy chętny może uczestniczyć przez Internet w tym bezpłatnym wydarzeniu, które zostanie zaprezentowane w ośmiu różnych językach i w różnych porach dnia, odbywając się równolegle z targami China Print w Pekinie. Rejestracja jest już otwarta.

Innowacyjność to dla Heidelberga - jako lidera technologicznego – zarówno konieczność, jak i nieprzerwany proces, dlatego już teraz prezentujemy klientom nasz najnowszy innowacyjny pomysł - zaledwie dziewięć miesięcy po udanym Tygodniu Innowacji, który odbył się jesienią ubiegłego roku - mówi szef globalnej sprzedaży i marketingu Ludwig Allgoewer.

W trakcie imprezy 23 czerwca specjaliści Heidelberga będą dostępni dla klientów z całego świata, aby odpowiadać na ich pytania związane z prezentacjami. Każdy, kto chciałby umówić się na rozmowę z firmowymi ekspertami, może to zrobić w prosty sposób na stronie Heidelberga (dostępnej tutaj).

Opracowano na podstawie informacji firmy Heidelberg