DS Smith uruchamia wirtualne warsztaty dla klientów
1 Jan 1970 09:32

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Ponieważ Covid-19 mocno ogranicza możliwość fizycznych spotkań z klientami, DS Smith reaguje proponując wirtualne oraz hybrydowe sposoby współpracy z klientami jako część swojej oferty. Firma przebudowała swoje warsztaty dotyczące zrównoważonego rozwoju i innowacji oraz uruchomiła wirtualny Impact Centre.

Dziewięć oddziałów Impact Centre w Europie stanowi ważną część oferty opartej na współpracy. Zapewniają one odpowiednie środowisko warsztatowe, inspirując klientów najnowszymi trendami i innowacjami. Każdego roku centra PackRight i Impact odwiedza ponad 2 tys. osób, organizowanych jest też ponad 30 warsztatów miesięcznie poświęconych zrównoważonemu rozwojowi. Wraz z wprowadzeniem na rynek nowych wirtualnych i interaktywnych warsztatów DS Smith może skutecznie współpracować z szerszymi niż dotychczas zespołami klientów, takimi jak marketing, sprzedaż, czy kierownikami marki i kategorii.

„W nowej rzeczywistości nasza platforma pozwala nam budować doświadczenia klientów, zapewniając większą interaktywność. Innowacje i współpraca z klientami zawsze stanowiły fundament naszej oferty. Wspólnie podejmujemy wyzwania, począwszy od opracowania nowej generacji opakowań dla e-commerce, poprzez wdrażanie nowych zasad zrównoważonego rozwoju w zakresie projektowania, a skończywszy na opracowywaniu alternatyw dla problematycznych tworzyw sztucznych” – mówi Marta Jędrzejczak odpowiedzialna za warsztaty Impact Center w Polsce.

Oprócz dalszego zapewniania interaktywnych sesji wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość, wirtualny Impact Centre zapewnia szereg dodatkowych korzyści, w tym łatwość dostępu do ekspertów DS Smith, maksymalizację współpracy międzynarodowej, wykorzystanie doświadczeń 360°, które obejmują takie obszary jak handel detaliczny, zrównoważony rozwój, e-commerce i łańcuch dostaw. Dzięki wirtualnej współpracy DS Smith może opracowywać rozwiązania projektowe dostosowane do konkretnych potrzeb klientów.

Wirtualne warsztaty zostały przetestowane z udziałem kilku kluczowych klientów i po uzyskaniu pozytywnych opinii są wdrażane w całej Europie.

Założona w ciągu ostatniej dekady międzynarodowa sieć wiodących w branży Impact Centres umożliwiła firmie DS Smith organizowanie warsztatów dostosowanych do indywidualnych zainteresowań każdego klienta. Tradycyjnie, w ramach symulowanej rzeczywistości, oferowała wyjątkowe możliwości dotykania i oglądania próbek opakowań i koncepcji na każdym etapie cyklu dostaw. Jednak nowa rozszerzona rzeczywistość zaoferuje klientowi większą elastyczność we współpracy bez konieczności podróżowania.

To nowe innowacyjne podejście do współpracy towarzyszy niedawno wprowadzonej przez DS Smith Strategii Zrównoważonego Rozwoju „Na Teraz. I na Przyszłość”, w której firma zobowiązała się do projektowania dla obiegu zamkniętego i że do 2023 r. będzie produkować opakowania w 100% nadające się do ponownego wykorzystania lub recyklingu.

Źródło: DS Smith