DS Smith wspiera Biedronkę w pomocy starszym osobom
1 Jan 1970 10:55

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

W czasie pandemii koronawirusa nasze codzienne życie zmieniło się drastycznie. Szkoły, restauracje, galerie handlowe zostały zamknięte, a obywateli obowiązuje zakaz przemieszczania się. Działania te mają na celu ochronę naszego zdrowia i życia. W społeczeństwie wirus najbardziej niebezpieczny jest dla seniorów – powinni oni być szczególnie chronieni. Jednocześnie rzeczywistość zmienia się z dnia na dzień i szybkie reagowanie jest bardzo istotne. Dlatego firma DS Smith, dostawca opakowań, wspiera inicjatywy, które mają na celu pomoc starszym osobom.

Największa sieć handlowa w Polsce, Biedronka, szybko zareagowała na nową rzeczywistość. W trosce o zdrowie seniorów, jeszcze przed wejściem w życie rządowych regulacji, wprowadziła dla nich pierwszeństwo wejścia do sklepu w pierwszej godzinie od otwarcia, a także pierwszeństwo obsługi przy kasie na każdą prośbę osoby starszej. Biedronka pomaga również łączyć seniorów potrzebujących pomocy w zrobieniu zakupów z osobami, które są gotowe pomagać. Aby to zrobić, należy wrzucić swoje zgłoszenie do pudełek ustawionych w sklepach w widocznym miejscu lub skontaktować się z siecią przez Biuro Obsługi Klienta lub formularz na stronie www.biedronka.pl.

„DS Smith z dumą wspiera takie akcje, oferując szybką i sprawną realizację zamówienia. Zostaliśmy poproszeni o produkcję pudełek-skrzynek, do których można wrzucać swoje zgłoszenia. Od momentu briefu do wysłania zamówienia do 16 lokalizacji mieliśmy 32 godziny. W tym czasie nasz zespół opracował projekt konstrukcji i grafik, naniósł korekty, przygotował i zamówił dedykowane wykrojniki i płyty offsetowe, wyprodukował 36 palet opakowań z przejściem przez 5 cykli produkcyjnych! Taka współpraca nie byłaby możliwa bez świetnie zgranego zespołu Strategów Opakowań” – powiedziała Marta Jędrzejczak, Kierownik ds. Marketingu i Komunikacji, DS Smith Polska.

„Jednocześnie we wszystkich fabrykach DS Smith w Polsce ruszyła akcja wspierająca naszych emerytowanych kolegów. Każdy pracownik może się zgłosić, aby pomóc mieszkającym po sąsiedzku seniorom w sprawach życia codziennego. W trudnym czasie pandemii każda inicjatywa niosąca pomoc i pokazująca ludzką życzliwość ma ogromne znaczenie. Wierzymy, że wspólnymi siłami możemy zdziałać wiele dobra” – dodała Marta Jędrzejczak.

Źródło: DS Smith