DuPont złotym partnerem wirtualnej drupy
1 Jan 1970 11:07

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Podczas wirtualnych targów drupa, które odbędą się w terminie od 20 do 24 kwietnia  Firma DuPont zaprezentuje innowacje w zakresie systemów fleksograficznych Cyrel Solutions oraz sprzętu do produkcji płyt fleksograficznych.

DuPont, który objął patronatem wydarzenie  zaprezentuje między innymi ofertę marki Artistri Digital Inks a w niej szerokie portfolio atramentów do zastosowań komercyjnych, opakowaniowych i tekstylnych. Produkty zostaną omówione zarówno w ramach salonu wystawowego, jak i podczas interaktywnych sesji internetowych.

Sam Ponzo, wiceprezes DuPont Industrial Solutions, potwierdził zaangażowanie firmy w wirtualny pokaz: Jako kluczowy dostawca dla branży poligraficznej, firma DuPont zawsze cieszyła się osobistymi kontaktami z klientami i z branżą podczas targów drupa. Wystawa była dla nas platformą do prezentacji najnowszych osiągnięć technologicznych. Tym razem drupa będzie w całości wirtualna, a tradycyjne interakcje staną się niemożliwe; to jednak nie zmienia naszego zainteresowania. Cieszymy się, że możemy być częścią pierwszej wirtualnej imprezy drupa w historii i wirtualnie wchodzić w interakcje z naszymi klientami i współpracownikami.

Podczas wydarzenia, Eric Beyeler, kierownik ds. marketingu, Artistri Digital Inks zaprezentuje wykład „Uczyń zrównoważony rozwój modą, a modę zrównoważoną”. Prezentacja odbędzie się w ramach sesji Touchpoint Textile. Podczas tego wystąpienia Beyeler omówi, w jaki sposób możliwe jest osiąganie pięknych, trwałych efektów w druku na tkaninach, przy niskim wpływie na środowisko i krótkim łańcuchu dostaw w świecie mody i odzieży.

Opracowano na podstawie informacji DuPont