Efekt matu na puszkach Johan Freitag Gin Collection
1 Jan 1970 08:01

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Kiedy łotewski lider wśród producentów napojów alkoholowych, firma JSC Cesu Alus, postanowił dodać szczypty nowoczesności do swojej klasycznej kolekcji drinków na bazie ginu Johan Freitag Gin Collection, zaprosił do współpracy firmę CANPACK – globalnego producenta puszek aluminiowych.

Zastosowanie na puszkach efektu matu wzmocniło stylowy retro design litografii, podkreślając jednocześnie skandynawskie tradycje destylacji. Dodatkowo, dzięki wykorzystaniu matowego lakieru, opakowanie jest gładkie w dotyku i przyjemne dla oka, co podkreśla wyjątkowy charakter marki.

Johan Freitag Gin & Tonic oraz Johan Freitag Gin & Rosé to orzeźwiające koktajle produkowane na bazie ginu Johan Freitag. Cechujące się niepowtarzalnym smakiem z nutami rozmarynu, kolendry i ziela angielskiego drinki mają szansę wykorzystać rosnący popyt na wyroby premium na rynku napojów RTD (ready-to-drink).

W czasach, gdy styl życia zmierza w kierunku spędzania wolnego czasu w przestrzeni własnego domu, napoje z segmentu RTD pozwalają konsumentom cieszyć się ulubionymi drinkami bez konieczności wychodzenia do baru, czy restauracji – mówi Stephen McAneny, Chief Commercial Officer w CANPACK. W rezultacie producenci napojów gotowych do spożycia poszukują dla swoich produktów stylowych oraz dostosowanych do nowych momentów konsumpcji opakowań, dzięki którym będą mogli budować wizerunek marki w nowym kontekście rynkowym. Znajdujące się w portfolio CANPACK puszki aluminiowe są doskonałą odpowiedzią na te potrzeby.

Elegancki projekt puszki wyróżnia się herbem stworzonym z wizerunku naturalnych ziół, podkreślających unikatowy i czysty smak produktów Johan Freitag Gin Collection – mówi Eva Sietiņsone, Prezes Zarządu JSC Cesu Alus. To odpowiedź na ewolucję rynku w kierunku gotowych do spożycia koktajli i drinków, produkowanych na bazie naturalnych składników. Dodatkowo stylowy efekt matu i wysoka jakość puszek dostarczonych przez CANPACK pozwoliły nam dotrzeć do nowej generacji konsumentów, jednocześnie pozostając wiernym naszym korzeniom.

Opracowano na podstawie informacji firmy CANPACK