FINAT zaprasza producentów etykiet do sieci
1 Jan 1970 09:22

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

FINAT, europejskie stowarzyszenie branży etykiet samoprzylepnych, serdecznie zaprasza do udziału w tygodniowym forum i festiwalu wydarzeń podsumowujących miniony rok. Odbywające się w Internecie między 31 maja a 4 czerwca wydarzenie obejmie szereg kluczowych tematów i zagadnień, przed którymi stoi branża, dotyczących m.in. konsolidacji biznesu, zrównoważonego rozwoju, potencjału ludzkiej siły roboczej w przyszłości oraz metod wykorzystania kultury organizacji do wzmacniania – lub osłabiania – firm.

Grono gości specjalnych, branżowych weteranów oraz kilka niespodzianek zagwarantuje całą masę inspiracji. Nie mniej ważna będzie szansa na odnowienie znajomości i kontaktów z innymi uczestnikami, którą zapewnią sesje interaktywne i networkingowe stanowiące główną część programu wydarzenia.

Każdy dzień będzie poświęcony innemu tematowi. Oto próbka tego, czego mogą spodziewać się uczestnicy:

Dzień 1 (31 maja) skoncentruje się na kwestiach dotyczących stowarzyszenia FINAT. W jego trakcie dyrektor zarządzający FINAT Jules Lejeune dokona przeglądu trendów i zmian na rynku etykietowym, jakie dokonały się w ostatnim roku.

Dzień 2 (1 czerwca) będzie poświęcony kwestiom strategii biznesowych. Rozpocznie się od „spojrzenia z wysokości 10 tys. stóp”, gdy wiodący ekonomista prof. Andrea Boltho zaprezentuje swą opinię na temat wychodzenia z koronawirusowego kryzysu oraz potężnych sił strukturalnych, które kształtują obecne środowisko biznesowe. Następnie Nick Mockett (Moorgate Capital) i Norman Bremer (IK Investment Partners) skupią uwagę słuchaczy na branży etykiet, prezentując swoje poglądy na temat stanu branży z perspektywy fuzji i przejęć oraz inwestycji typu Private Equity.

Dzień 3 (2 czerwca) będzie „zielony” ze względu na poruszane kwestie zagrożeń związanych ze zmianami klimatycznymi oraz na temat gospodarki obiegu zamkniętego. Mara Desgrées-Du Loȗ, urzędniczka ds. polityki ochrony środowiska w Dyrekcji Generalnej UE, opowie o przyszłości polityki dotyczącej opakowań oraz o europejskim „Zielonym Ładzie”. Pojawi się również An Vossen, kierownik techniczna w AIM, Europejskim Stowarzyszeniu Marek, który dokona przeglądu postępów na drodze do tak zwanego”Świętego Graala”, czyli cyfrowych znaków wodnych, które pewnego dnia mogą umożliwić inteligentniejszy recykling i sortowanie odpadów. Ophelie Gourdou, kierowniczka projektu CELAB-Europe, przedstawi aktualne informacje na temat mapy drogowej konsorcjum branżowego wiodącej ku obiegowemu modelowi biznesowemu w zakresie materiałów etykietowych. I wreszcie panel czterech cenionych właścicieli marek omówi, w jaki sposób etykiety i opakowania ich marek przyczyniają się do realizacji ambicji związanych z obiegiem zamkniętym.

Dzień 4 (3 czerwca) poświęcony będzie sile roboczej przyszłości, a poprowadzi go Markus Wörner z Einhorn PR, który opowie o alternatywnych modelach biznesowych, trudnym zadaniu przyciągania nowych talentów do branży oraz o swoim podejściu do tego, co nazywa „fairstainability” (w wolnym tłumaczeniu: sprawiedliwy zrównoważony rozwój). Prelegent przedyskutuje swoje poglądy z obecnymi liderami biznesowymi z branży wydawniczej. Dzień zakończy się interaktywnym webinarium MindGym, podczas którego zaprezentowane zostaną najnowsze badania z zakresu nauk behawioralnych służące realizacji wyzwania, jakim jest budowanie kultury integracji w firmie.

Ostatniego, 5. dnia (4 czerwca) nadejdzie czas świętowania Wspólnoty Etykietowej. Dzień rozpocznie się od specjalnego przemówienia programowego Pellegrino Rccardiego na temat siły kulturowego zróżnicowania oraz pozytywnych zmian, jakie kultura może zapewnić przy osiąganiu firmowego sukcesu. Następnie, po ceremonii wręczenia tegorocznych nagród FINAT Label Awards, Pellegrino powróci na wirtualną scenę, aby poprowadzić uroczystość w stylu Eurowizji, łącząc się z różnymi ośrodkami w całej Europie i odkrywając ukryte mocne strony różnych kultur biznesowych – oraz pokazując, w jaki sposób można wykorzystać ich techniki do usprawnienia swojej działalności.

Na koniec każdego dnia uczestnicy będą mieli okazję wypić przygotowany dla nich „koktajl dnia”, a następnie zająć się nawiązywaniem kontaktów, rozmawianiem i nadrabianiem zaległości w czasie wirtualnych sesji z innymi uczestnikami i prelegentami. W miarę jak branża się odradza i wszyscy czekają na następny rok, impreza FINAT ma być niepowtarzalną okazją do ponownego nawiązania kontaktu ze społecznością etykiet.

Szczegółowe informacje i formularz rejestracyjny są dostępne tutaj.

Opracowano na podstawie informacji stowarzyszenia FINAT