Heidelberg rezygnuje z drupy i zaprasza na Tydzień Innowacji
1 Jan 1970 10:50

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Koncern Heidelberg ogłosił, że rezygnuje z uczestnictwa w targach drupa 2021 w roli wystawcy. Jak czytamy w komunikacie prasowym firmy, pandemia koronawirusa przyczyniła się do większego zainteresowania wydarzeniami odbywającymi się w sieci oraz o charakterze lokalnym. Skoro zaś nie da się przewidzieć wpływu COVID-19 na branżę w przyszłym roku, Heidelberg zdecydował się nie uczestniczyć w międzynarodowych imprezach wystawowych w przyszłym roku – również w kwietniowej drupie.

Przyszłoroczne targi drupa będą inne niż wszystkie dotychczasowe; restrykcje, które dotknęły osoby przekraczające granice oraz wymogi związane z zachowaniem higieny oznaczają, że należy spodziewać się znacząco mniejszej liczby zwiedzających oraz problemów z przemieszczaniem się. Jest wielce prawdopodobne, że międzynarodowe targi w znanej nam formie, ze stoiskami i halami pełnymi zwiedzających, mogą być trudne do zorganizowania i stracą swój status globalnego miejsca spotkań klientów i producentów. Jako długoletni partner drupy Heidelberg zapowiedział, ze chętnie wspomoże jej organizatorów własnymi doświadczeniami przy tworzeniu nowych koncepcji wystawowych, uwzględniających możliwości zapewniane przez środowisko cyfrowe oraz potrzeby klientów.

„Tydzień Innowacji” wystartuje w październiku

Heidelberg zapowiedział także uruchomienie własnych prezentacji w nowym formacie „Tygodnia Innowacji” (Innovation Week), którego pierwsza edycja odbędzie się w dniach 19-23 października 2020 r. Swoją decyzję uzasadnia znacznym skróceniem terminów pojawiania się na rynku nowych rozwiązań. „Oparte na danych modele cyfrowego biznesu pojawiają się w bardzo krótkich odstępach czasu i są stale modyfikowane pod konkretne potrzeby klientów. Ci ostatni oczekują błyskawicznej, wszechstronnej i stale dostępnej informacji na temat najnowszych technologii. Ten trend oddziałuje także na komunikację z klientami w firmie Heidelberg. Dlatego skupi się ona na rozbudowie oferty nowych, zdigitalizowanych sposobów prezentowania produktów i innowacji” - wyjaśnia komunikat.

Główne hasło „Tygodnia Innowacji” będzie brzmiało „Rozwiń swój potencjał” (Unfold your potential). W jego trakcie Heidelberg pokaże szeroką gamę swych innowacji produktowych przeznaczonych przede wszystkim dla branży druku opakowań i druku komercyjnego, w tym m.in. rozwiązania do druku autonomicznego, technologie end-to-end, Smart Print Shop oraz Push-to-Stop. Pokazy odbędą się w Wiesloch/Walldorf i będą dostępne zarówno dla bezpośrednich uczestników, jak również dla obserwatorów transmisji w Internecie. Heidelberg chwali się pozytywnymi doświadczeniami z wcześniejszego wykorzystania kanałów cyfrowych w prezentacji swych innowacji, które były przygotowywane na tegoroczną drupę.

„Będziemy więcej inwestować w koncepcję nowych, wirtualnych targów, tak by zagwarantować bliższą i bardziej zindywidualizowaną komunikację z klientami, jak również w imprezy o charakterze regionalnym skierowane do naszych rozwijających się rynków. Oznacza to, że będziemy w stanie dopasowywać naszą ofertę do oczekiwań klientów” - mówi Rainer Hundsdörfer, dyrektor generalny firmy Heidelberg. „'Tydzień Innowacji' pozwoli nam na możliwie najszybszy kontakt z naszą bazą klientów i na zaprezentowanie swej ofensywy w zakresie innowacji.”

Firma zamierza podtrzymywać także bezpośredni – odbywający się twarzą w twarz - dialog z klientami w swych ośrodkach Print Media Centers w Wiesloch/Walldorf, Atlancie, Szanghaju, Sao Paulo oraz Tokio. W tych centrach koncern oferuje wszystkim zainteresowanym możliwość uczestniczenia w demonstracjach, kontakt ze specjalistami oraz rozbudowany program szkoleniowy.

Na podstawie informacji Heidelberg opracował TK

Na zdjęciach: Centra Print Media firmy Heidelberg w Wiesloch/Walldorf i w Szanghaju