Heidelberg zapowiada udział w konferencji drupa
1 Jan 1970 11:51

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Heidelberg zaprezentuje portfolio rozwiązań do druku autonomicznego podczas organizowanego przez Messe Düsseldorf wydarzenia virtual.drupa 2021, które odbędzie się w dniach 20-23 kwietnia.

Prezentacja konferencyjna zaplanowana na 23 kwietnia przedstawi możliwości, jakie daje wykorzystanie sztucznej inteligencji w drukarniach, dzięki którym mogą one stać się znacznie bardziej wydajne. W wirtualnej przestrzeni wystawienniczej firma zamierza omówić innowacje produktowe w segmentach handlowym, etykietowym i opakowaniowym. Jedną z najważniejszych atrakcji będzie udoskonalona koncepcja Push to Stop, umożliwiająca autonomiczne drukowanie, która przenosi Smart Print Shop na zupełnie nowy poziom.

Heidelberg zademonstruje całkowicie zautomatyzowaną produkcję offsetową - od przyjęcia zlecenia aż po postpress, w tym w pełni automatyczną logistykę płyt. Rozwiązanie umożliwia drukarniom komercyjnym i opakowaniowym dalsze zwiększenie wydajności w niezwykle popularnym formacie druku - 70x100.

Do dyspozycji uczestników pozostaną też eksperci, z którymi można będzie zaaranżować indywidualne dyskusje w ramach Networking Plaza. Narzędzie Matchmaking Tool Messe Düsseldorf pomaga połączyć kontrahentów na podstawie profilu, preferencji i zainteresowań.

Pomimo tego, że w tym roku drupa jest wirtualnym wydarzeniem, pozostaje ważnym miejscem spotkań dla naszej branży. Jesteśmy pod wrażeniem tej koncepcji i nie możemy się doczekać nawiązania wielu nowych kontaktów, a także ujrzenia zarówno nowych, jak i znajomych twarzy - mówi Ludwig Allgoewer, dyrektor ds. globalnej sprzedaży i marketingu w firmie Heidelberg i dodaje: virtual.drupa to jedno z wielu wydarzeń dla klientów w tym roku. W marcu rozpoczęliśmy cykl cyfrowych seminariów internetowych HD4YOU. W czerwcu bierzemy udział w targach China Print w Pekinie, którym towarzyszyć będzie cyfrowe wydarzenie dla klientów w Europie. Po przerwie letniej w zakładzie w Wiesloch-Walldorf odbędzie się kolejny tydzień innowacji, w którym, jak mamy nadzieję, nasi klienci będą mogli tym razem uczestniczyć osobiście.

Opracowano na podstawie informacji firmy Heidelberg