Historia marki Laško na puszkach od CANPACK
1 Jan 1970 13:30

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Laško to największa i najbardziej znana marka słoweńskiego piwa, której historia sięga 1825 roku. Długa tradycja oraz bogate dziedzictwo browaru stały się motywem przewodnim dla limitowanej serii puszek w trzech różnych odsłonach, przygotowanych przez CANPACK w unikalnej technologii Quadromix.

W CANPACK wierzymy, że puszka to czysta niezapisana karta, na której możemy przedstawić historię naszego klienta oraz jego produktu, i w ten sposób wykreować emocjonalny przekaz budujący pozytywne doświadczenie konsumenta z marką” – mówi Stephen McAneny, dyrektor kreatywny w CANPACK. Dzięki zastosowaniu technologii druku Quadromix CANPACK był w stanie zaoferować marce Laško w jednej linii produkcyjnej kilka projektów puszek opowiadających unikatową historię marki w silnie oddziałowującej kampanii marketingowej.
Świetny projekt opakowania w połączeniu z ciekawą narracją sprawiły, że limitowana edycja puszek stała się hitem w social mediach w okresie noworocznym. Różnorodność designu, która była przedmiotem ożywionej dyskusji, pozwoliła nam promować nasze piwo w sposób bardziej efektywny kosztowo niż przez media tradycyjne.

Opracowano na podstawie informacji firmy CANPACK