hubergroup głównym dostawcą farb na etykiety Carlsberga
1 Jan 1970 12:41

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Światowe zapotrzebowanie na produkty przyjazne dla środowiska rośnie z roku na rok; dla właścicieli marek oznacza to nie tylko konieczność dopasowania do oczekiwań klientów oferty produktowej, ale dodatkowo opakowań i materiałów do ich produkcji. Z tego względu hubergroup, czołowy producent farb drukarskich, w połowie 2017 r. jako pierwsza firma z tego sektora wypuściła na rynek serię farb i lakierów z certyfikatem Cradle to Cradle, przeznaczonych do offsetu i wklęsłodruku zgodnych z ideą zrównoważonego rozwoju.

Elementem ambitnego programu prośrodowiskowego „Together TowardsZERO” firmy Carlsberg jest oferowanie bardziej ekologicznych produktów; w tym celu browar dokonał przeglądu kompletnego łańcucha wartości w poszukiwaniu usprawnień w dziedzinie opakowań – włączając w to etykiety na piwa. To dlatego przedsiębiorstwo postawiło na hubergroup jako głównego dostawcę atramentów do produkcji etykiet na wybrane rynki.

W trakcie wyjątkowej wrześniowej imprezy zorganizowanej przez Carlsberga w Kopenhadze firma zaprezentowała innowacje przygotowane wspólnie z hubergroup, podkreślając w obecności zgromadzonych przedstawicieli prasy branżowej zaangażowanie partnera w opracowywanie lepszych i bardziej ekologicznych farb: „Farby do druku mają ogromny wpływ na odzysk opakowań, ponieważ często są one poddawane recyklingowi z włóknami papieru. Z myślą o poprawie skali odzysku etykiet Carlsberga na wybranych rynkach stosujemy farby Eco-Offset Ink Premium Plus, które posiadają Srebrny Certyfikat Cradle to Cradle” - wyjaśnił Julian Marsili, dyrektor ds. marki w Grupie Carlsberg.

Na podstawie informacji hubergroup opracował TK