Integracja cyfrowego drukowania inteligentnych etykiet
1 Jan 1970 14:37

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Jak poinformowała firma UPM Raflatac, jej inteligentne rozwiązanie do etykietowania RafMore będzie teraz dostępne szybciej i bezpieczniej niż kiedykolwiek dzięki przełomowej integracji między cyfrowymi maszynami drukującymi Xeikon a platformą Internet of Packaging firmy Magic Add.

Platforma IoP Magic Add, która zasila RafMore, może teraz wysyłać unikalne identyfikatory do maszyn cyfrowych Xeikon bezpośrednio z chmury. Dzięki temu maszyny Xeikon mogą automatycznie i bezpiecznie drukować inteligentne etykiety RafMore z unikalnymi, cyfrowymi tożsamościami w postaci dowolnego standardowego, odczytywalnego maszynowo kodu o krótszych terminach realizacji i w większych ilościach niż kiedykolwiek wcześniej.

„Nawet jeśli potrzebujesz kilku milionów etykiet, możesz po prostu dodać do nich unikalne identyfikatory podczas normalnego procesu drukowania. Integracja unikalnego generowania identyfikatorów Magic Add z systemami produkcji Xeikon X-800 umożliwia zastosowanie nowych aplikacji i skraca czas produkcji, ponieważ nie ma potrzeby ręcznej integracji ze strony operatora”- mówi Jeroen Van Bauwel, dyrektor ds. zarządzania produktem w firmie Xeikon.

„Teraz inteligentne pakowanie jest znacznie szybsze i łatwiejsze dla właścicieli marek, zwłaszcza jeśli chcą drukować inteligentne etykiety po raz pierwszy” - mówi Ari Salonen, CEO w firmie Magic Add.

Zastosowanie inteligentnych etykiet w celu nadania produktom unikatowej tożsamości cyfrowej zapewnia wiele korzyści bez zwiększania kosztów jednostkowych etykiet. Inteligentnych etykiet RafMore firmy UPM Raflatac można używać m.in. do: śledzenia pochodzenia produktu, uwierzytelniania produktów i walki z ich podrabianiem, redukcji ilości wycofywanych produktów, przedstawiania referencji konsumentów w zakresie zrównoważonego rozwoju i wielu innych zastosowań. W zamian za oferowanie użytkownikom większej ilości informacji o produktach i przejrzystości łańcucha dostaw, marki zyskują cenne dane rynkowe oparte na ich wykorzystaniu przez klientów w czasie rzeczywistym.

Firma Xeikon prezentuje możliwości nowej integracji na targach Labelexpo Europe 2019 w Brukseli. Na stoisku jest dystrybuowane demo z inteligentnymi etykietami RafMore posiadającymi unikalne identyfikatory pobrane bezpośrednio z platformy IoP Magic Add. Oprócz prezentacji cyfrowo drukowanych inteligentnych etykiet, demo będzie stanowić rzeczywisty przykład potęgi inteligentnych opakowań. Dema zawierają próbki w pełni śledzonej kawy pochodzącej z pilotażu prowadzonego przez firmy Magic Add, UPM Raflatac, Paulig, firmy partnerskiej producenta kawy - Volcafe oraz program pomocy rolnikom Volcafe Way.

Dzięki inteligentnym etykietom RafMore kawę Pauliga śledzono od momentu zbioru w Gwatemali, poprzez proces jej palenia i pakowanie. Pilotaż ma na celu zwiększenie przejrzystości poprzez pokazanie konsumentom dokładnie, skąd pochodzi ich kawa, że ​​była uprawiana i zbierana w sposób zrównoważony oraz gdzie wędrowała wzdłuż łańcucha dostaw. „Jest to całościowa prezentacja zarówno wartości inteligentnego opakowania, jak i łatwości wprowadzania tego rozwiązania przez marki do swoich produktów” - mówi Sami Poukka, Vice President for Global Business and Segment Development w firmie UPM Raflatac.

Na podstawie informacji firmy UPM Raflatac opracowała AP