Labelexpo połączy branżę etykiet
1 Jan 1970 10:05

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Po wyzwaniach związanych z pandemią Tarsus Group, organizator targów Labelexpo Europe, planuje za rok ponownie zintegrować światową branżę etykiet.

 „Chociaż branża druku etykiet i opakowań wykazała się niesamowitą pomysłowością podczas pandemii COVID-19, nic nie zastąpi bezpośredniego kontaktu, który mogą zapewnić tylko wyjątkowe targi takie jak Labelexpo. Labelexpo Europe 2021 zamierza zaprezentować najnowsze osiągnięcia w branży druku etykiet i opakowań. Dzięki maszynom prezentującym najnowsze technologie, rozwiązania i nowe funkcjonalności Labelexpo ożywi przyszłość naszego sektora. Branża oczekuje, że zrobimy to za sprawą najlepszych i jednocześnie najbezpieczniejszych targów, a my zamierzamy tego dokonać. Zdrowie i bezpieczeństwo wystawców oraz odwiedzających są dla nas najwyższym priorytetem, dlatego obecnie trwają intensywne prace, aby sprostać tym wymaganiom. Po pierwsze, Brussels Expo zainwestowało w wiodący na świecie system filtracji i recyrkulacji powietrza, co oznacza, że ​​jakość powietrza wewnątrz hal będzie taka sama, jak na zewnątrz. A jak już wiemy, jest to jeden z kluczowych czynników powstrzymujących przenoszenie wirusa” – zapewnia Lisa Milburn, dyrektor zarządzająca Labelexpo Global Series.

Doświadczony zespół operacyjny Labelexpo Europe 2021 firmy Tarsus jest zaangażowany w wybór wykonawców, dostawców usług sprzątania i cateringu, którzy wdrożą najwyższe standardy bezpieczeństwa podczas samych pokazów, a także podczas montażu i ewentualnej awarii.

Chris Ellison, dyrektor zarządzający OPM Labels & Packaging Group i prezes europejskiej federacji etykiet FINAT, powiedział: „Pokazy online mają swoje ograniczenia. To, czego naprawdę mi brakuje, to „szum branżowy”, jaki towarzyszy wiodącym na świecie targom etykiet, to ekscytacja uczestników na widok nowych osiągnięć technologicznych prezentowanych przez światowych dostawców, które wzbudzają inspirację, ale także spotkania ze starymi przyjaciółmi i nawiązywanie nowych kontaktów w bezpiecznym miejscu.”

Dostawcy potwierdzają te opinie. Sarah Harriman, menedżer ds. marketingu i komunikacji w Pulse Roll Label Products powiedziała: „Wiele zmieniło się na całym świecie od czasu naszego pobytu w Brukseli w zeszłym roku. Jednak mając jeszcze dwanaście miesięcy z nadzieją i optymizmem patrzymy na plany ponownego połączenia branży druku etykiet i opakowań na Labelexpo Europe 2021. Czekamy na możliwość osobistego spotkania z klientami, partnerami i przyjaciółmi z branży we wrześniu przyszłego roku na największym na świecie pokazie etykiet”.

Uffe Nielsen, dyrektor generalny Grafisk Maskinfabrik dodał: „W ostatnich kilku miesiącach nastąpiły poważne zmiany w zachowaniach konsumentów – zwyczaj jedzenia w domu, zwiększone zakupy przez internet itd. To z kolei doprowadziło do wzrostu popytu na etykiety. Jeśli takie trendy utrzymają się, przyszłość GM, a także szerszego rynku etykiet wygląda optymistycznie. Aby tak się stało, potrzebne są spotkania na żywo. Dlatego bardzo ważna będzie  możliwość bezpiecznego zorganizowania targów Labelexpo Europe 2021 – bezkonkurencyjnej globalnej platformy do dzielenia się wiedzą, innowacjami i technologiami, które były kluczem do utrzymania branży w tych bezprecedensowych czasach. Wszyscy dostawcy i producenci powinni zaangażować się w Labelexpo Europe 2021, aby podtrzymać dalszy rozwój naszego sektora.”

Filip Weymans, wiceprezes ds. komunikacji marketingowej w firmie Xeikon, tak komentuje nadchodzące targi: „Żaden inny program nie ma podobnej dynamiki i energii kultywujących integrację, owocujących innowacjami i rozwojem biznesu. Labelexpo Europe jest środkiem ciężkości branży etykiet i nie możemy się doczekać, aby ponownie nawiązać współpracę z organizatorami”.

Odbywające się co dwa lata targi Labelexpo Europe począwszy od inauguracyjnego wydarzenia w 1980 roku stawały się wiodącą globalną platformą branżową dla profesjonalistów zajmujących się drukowaniem etykiet i opakowań. Znane z dużej liczby pokazów maszyn na żywo wydarzenie gromadzi pod jednym dachem producentów i dostawców najbardziej zaawansowanych technologii, maszyn drukujących, właścicieli marek oraz projektantów.

W ostatnich targach odbywających się pod hasłem „Move your business forward” wzięło udział 37 903 gości ze 140 krajów oraz 693 wystawców. Nadchodząca edycja Labelexpo Europe zaplanowana jest na 21-24 września 2021 roku.

Na podstawie informacji organizatora opracowała BZ