Miller Graphics i Digimarc wierzą w siłę „Connected Packaging”
1 Jan 1970 10:00

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Miller Graphics Group, wiodący globalny dostawca rozwiązań łączących fizyczne i cyfrowe opakowania, informuje o nawiązaniu strategicznego partnerstwa z Digimarc, twórcą i dostawcą Platformy Digimarc służącej automatycznej identyfikacji produktu. Obie firmy podejmą obecnie działania zmierzające do obsłużenia rosnącego popytu na informację produktową, identyfikację oraz weryfikację autentyczności produktu, odpowiadając w ten sposób na szerokie oczekiwania rynku co do większej ilości danych na opakowaniu.

Jako Strategiczny Partner Digimarc dostarczy Miller Graphics wiedzę techniczną oraz dostęp i wsparcie w obsłudze całego spektrum Platformy Digimarc. Miller Graphics łączy ekspercką wiedzę o opakowaniach z Digimarc Barcode, aby ułatwić swoim klientom zarządzanie obrotem opakowaniami z funkcją „connected” przy wsparciu bezpiecznego systemu on-line Atom. To bliskie partnerstwo z pewnością wzmocni naszą pozycję na rynku. Obecnie zamierzamy rozwijać wybrany przez nas kierunek i wzmocnić ofertę produktową o Digimarc Barcode - powiedział Fredrik Turzik, CEO Miller Graphics. Cieszymy się, że możemy kontynuować wspieranie właścicieli marek i klientów z sektora detalicznego poprzez integrację i wykorzystanie ogromnego potencjału Digimarc na opakowaniach.

Zaawansowane kody kreskowe szybko stają się siłą napędową Internetu Przedmiotów (Internet of Things) w podstawowych branżach. Detaliści oraz producenci pakowanych dóbr konsumenckich (CPG) aktywnie zwracają się w kierunku opakowań połączonych cyfrowo (connected packaging), które pozwalają im poprawić efektywność operacyjną w całym kanale sprzedaży, redukować błędy produkcyjne, śledzić produkty w całym łańcuchu dostaw i dostarczać konsumentowi dodatkowych informacji o produkcie, promocjach i innych akcjach marketingowych poprzez urządzenia mobilne.

Digimarc Barcode umożliwi Miller Graphics wsparcie klientów w ich potrzebach dotyczących opakowań połączonych, wzornictwa i tworzenia pomostu pomiędzy rzeczywistością fizyczną i cyfrową.

Zamiłowanie i wkład Miller Graphics w budowanie silnego wizerunku marek, połączone z szerokimi kompetencjami i możliwościami kreacyjnymi, cyfrowymi i produkcyjnymi tworzy partnerstwo, które pozwoli na przyszłą ekspansję i zaadoptowanie Platformy Digimarc dla wielu marek na rynku europejskim i afrykańskim - powiedział Scott Wilcox, wiceprezes ds. obsługi klientów w Digimarc. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że tak dynamiczna grupa jak Miller Graphics dołączyła do naszej globalnej sieci partnerów.

Digimarc Barcode, wspólnie z Digimarc Discover Oprogramowanie Identyfikujące oraz Digimarc Verify dla kontroli jakości, tworzy Platformę Digimarc do automatycznej identyfikacji opakowań i etykiet. Platforma Digimarc ma niemal nieskończoną ilość zastosowań w produkcji, łańcuchu dostaw i logistyce. Wszystko po to, aby pomóc rynkowi detalicznemu i markom uczynić zadość złożonym wymaganiom nowoczesnego rynku.

Opracowano na postawie informacji firmy Digimarc