MCC przejmuje część biznesu etykietowego firmy Skanem
1 Jan 1970 08:19

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Multi-Color Corporation (MCC), jeden z największych producentów etykiet na świecie, poinformowała o rozpoczęciu procesu przejmowania etykietowych oddziałów Skanem Group w Europie i Tajlandii. Transakcja, której szczegóły finansowe nie zostały ujawnione, powinna zostać ukończona w czwartym kwartale 2021 r.

MMC nabywa siedem zakładów Skanem w Danii, Norwegii, Polsce, Szwecji, Wielkiej Brytanii i Tajlandii. Transakcja nie obejmuje działań w sektorze etykiet, prowadzonych przez Skanem w Indiach i Kenii.

Nigel Vinecombe, dyrektor generalny Multi-Color Corporation, powiedział: Skanem Europe zapewnia MCC szerszy dostęp do sektora higieny osobistej i produktów dla domu, regionalnych rynków spożywczych i napojowych i innych specjalistycznych rynków, jak również do doświadczonego zespołu gotowdgo, by skorzystać obecnych i przyszłych możliwości rozwoju. Skanem Thailand dopełnia MCC Thailand i zwiększa skalę działań na tym znaczącym i rozwojowym rynku Azji Południowowschodniej. Od dłuższego czasu obserwujemy sukces Ole Ruglanda i jego zespołu w budowaniu imponującego portfolio klientów i operacji i cieszymy się, że MCC zostało wybrane do wspierania przyszłych sukcesów.

Ole Rugland, prezes wykonawczy Skanem Group: Przez ostatnie 20 lat stworzyliśmy opłacalny i konkurencyjny biznes etykietowy w Europie, Indiach, Afryce i Azji Południowo-wschodniej. Doszliśmy do momentu, w którym nasze europejskie i południowoazjatyckie działania, dzięki połączeniu z globalnym graczem takim jak MCC, będą miały szansę dalszego rozwoju. W tych regionach oferta MCC i Skanem uzupełnia się, dlatego wierzymy, że stworzy to nowe szanse dla pracowników oraz zapewni wartości dodane naszym klientom. Skanem Group będzie nadal inwestować w Indiach i w Afryce, w których dostrzegamy ekscytujące możliwości dalszego rozwoju i ekspansji.

Opracowano na podstawie informacji firmy Multi-Color Corporation