Napój ze Słowenii w puszkach od CANPACK
1 Jan 1970 08:00

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma CANPACK – globalny producent aluminiowych puszek napojowych z siedzibą w Krakowie oraz Pivovarna Union, największy słoweński producent napojów bezalkoholowych, cydru i piwa (część Grupy Heineken) współpracują w zakresie produkcji puszki dla napoju izotonicznego koncernu z południa Europy.

Union Radler 0,0% Isotonic to dedykowany miłośnikom sportu napój izotoniczny o smaku cytrynowym, który powstaje na bazie piwa bezalkoholowego i soku, z dodatkiem witamin i minerałów wspierających organizm w regeneracji po wysiłku fizycznym. Na etapie tworzenia receptury do współpracy zostali zaproszeni zawodnicy Związku Piłki Nożnej Słowenii, którzy pomogli opracować finalny przepis.

Również projekt opakowania został stworzony z myślą o konsumentach prowadzących aktywny tryb życia. Do produkcji puszki został wykorzystany efekt specjalny MATT od CANPACK, podkreślający jasne kolory i nadający jej delikatną, matową teksturę.

Współpraca z Pivovarna Union to doskonały przykład na to, jak ważne dla sukcesu rynkowego nowego produktu jest opakowanie. W przypadku Union Radler 0.0% Isotonic zdecydowano się zastosować efekt MATT, który nie tylko podkreślił wybraną kolorystykę, ale również sprawił, że puszka ma nowoczesny ‘look’, jest aksamitna i miła w dotyku. Dzięki zastosowanej technologii ta smukła puszka z centralnie nadrukowanym przekazem marketingowym wnosi nową energię na rosnący rynek funkcjonalnych napojów bezalkoholowych – powiedział Stephen McAneny, dyrektor handlowy w CANPACK.

Piwo bezalkoholowe to kategoria napojów dla innowatorów. Ze względu na wyjątkowość napoju Union Radler 0.0% Isotonic zależało nam, by opakowanie przyciągało uwagę zarówno wyglądem, jak i podkreślało treść przekazu marketingowego. Nasz napój powstał z myślą o regeneracji po wysiłku fizycznym. Połączenie ciekawego designu z efektem specjalnym MATT sprawia, że puszka od CANPACK nie tylko przyciąga uwagę kupującego, ale dzięki wyjątkowej teksturze daje poczucie orzeźwienia jeszcze przed skosztowaniem napoju – podkreśliła Ajda Jurkas, starszy mendżer ds. marki w Pivovarna Union.

W degustację Union Radler 0.0% Isotonic byli zaangażowani zawodnicy Związku Piłki Nożnej Słowenii, którzy wraz z Pivovarna Union, pomogli opracować finalny przepis. Wspaniale jest w końcu trzymać gotowy produkt i zobaczyć puszkę w sklepach – brzmi komunikat Związku Piłki Nożnej Słowenii.

Opracowano na podstawie informacji CANPACK