Nowy wizerunek OSM Łowicz
1 Jan 1970 10:48

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Połączenie nowoczesności i tradycji to słowa odmieniane przez wszystkie przypadki w kategorii FMCG. W przypadku nowej komunikacji wizualnej opakowań OSM Łowicz stworzonej przez agencję brandingową Studio DN Design Group podstawa strategii rozwoju i odpowiedź na potrzeby wyrażone przez konsumentów.

Mleko Łowickie jest flagowym produktem marki – gości na stołach kolejnych pokoleń Polaków. Jednak portfolio OSM Łowicz to także cała gama produktów mlecznych i nie tylko, dlatego naturalnym krokiem było stworzenie rozpoznawalnych, spójnych opakowań dla całej oferty. Wprowadzone w 2017 roku „pasiaki”, które stały się symbolem nowoczesności marki, znana Polakom łowiczanka oraz kolor granatowy stały się podwalinami nowego systemu opakowań. To, co dla OSM Łowicz ważne to tradycja; produkty marki towarzyszą na stołach kolejnym pokoleniom. Ta tradycja to zarówno symbol marki – łowiczanka - jak i wyrażenie dumy z regionu i pozytywne skojarzenia, które nazwa Łowicz. Pierwszym krokiem było przeprowadzenie audytu portfolio produktowego oraz opracowanie strategii pozycjonowania marki. To pozwoliło zarządowi OSM Łowicz podjąć decyzję o modernizacji wizerunku marki, mającym na celu wzmocnienie brandu Łowicz na opakowaniach. Tworząc nowy system firma wróciła do korzeni marki. Granat stanowi łącznik między nowoczesnymi pasiakami i tradycyjną postacią łowiczanki. System nowych opakowań buduje relację między przeszłością marki i jej przyszłością. Studio DN zaproponowało nowy wizerunek zbudowany w oparciu o silny branding. Jego celem było utrzymanie DNA marki – symbolu łowiczanki i koloru granatowego, ale w innych proporcjach niż dotychczas. Studio wzmocniło brand i jego rozpoznawalność, dzięki czemu cały system opakowań zyskał dużą spójność i silny impakt na półce sklepowej. To system, który pozwoli klientom łatwiej znaleźć pozostałe produkty OSM Łowicz – kolor granatowy w połączeniu z łowickimi pasiakami i logo stanie się wyróżnikiem dla wszystkich linii produktowych, takich jak śmietany, sery czy twarogi.

Studio DN stworzyło dla OSM Łowicz także spójną komunikację marki, która stawia na łączenie – zbliżanie do siebie ludzi przy wspólnym posiłku. Łowicz łączy pozytywnie – to claim marki. W świecie, który biegnie coraz szybciej, można stracić z oczu to, co najważniejsze – to, dla kogo i po co żyjemy. Nowa komunikacja pozwala przypomnieć sobie, że czasami warto zwolnić na chwilę, uśmiechnąć się do siebie, zrobić coś wspólnie. Stawiająca na nogi kawa smakuje dużo lepiej, gdy przygotujemy dwa kubki i podarujemy komuś chwilę swojego czasu. To budzi pozytywne emocje. Łowicz promuje więcej niż tylko produkty świetnej jakości, ale przede wszystkim celebrację chwil spędzanych z rodziną bądź z przyjaciółmi. Dzisiaj potrzebujemy pozytywnych połączeń, a marka Łowicz pragnie dalej towarzyszyć przy stołach i w dobrych wspomnieniach.

Źródło: Studio DN